Gister samenvatting gezien op RTL7. Waren wel 2 erg toffe races.
Haslam die wint met 0,004 sec en in race 2 checa die van heeeeeeeeel ver komt en eerste wordt!
Ondanks officiële berichtgeving dat de MotoGP in Nederland door CarChannel uitgezonden zou worden blijkt nu toch dat SBS6 de uitzendrechten heeft verworven.
Lex Muller, Hoofd Motorsport van SBS:
"We zijn natuurlijk heel blij dat wij de mooiste motorsportklasse ter wereld kunnen gaan uitzenden. Het zal wel even heel snel schakelen worden maar dat gaat ons zeker lukken. We zijn in onderhandeling met een aantal commentatoren waarbij we kunnen melden dat we de zeer ervaren commentator Jan de Rooy al vast hebben gelegd, we zijn nog op zoek naar een tweede commentator. Onze Shownieuws presentatrice Sjimmy Bruijninckx zal voor de algehele presentatie en later ook voor interviews in de pitlane gaan zorgen. Zij racet zelf al jaren dus weet zeer goed waar ze het over heeft."
Ik boycot sbs al jaren, door dat kut hart van nederland tussen de films door & de loosheidsfactor van shownieuws.... maar nou word ik gewoon min of meer gedwongen om sbs te kijken. Teringzooi!
Wat is een alternatief?
Trouwens, die bike van die sjimmie staat bij goedhart binnen in ypenburg wel grappig... ik wist niet dat dat ding van haar was.