Motogp & WSBK 2010

MOTOGP » Jerez Moto2 race stopped

The Moto2 race at Jerez has been red flagged on the second lap after Simone Corsi put a tight pass on Shoya Tomizawa for the lead at the end of the back straight.

Tomizawa, winner of the first ever Moto2 race at Qatar and on pole at Jerez, went down - with fuel from his bouncing bike then causing the following riders to fall like dominoes.

A 17 lap restart with original grid positions will now be held.
 
lol :+

Pol Espargaro has won his home 125cc Spanish Grand Prix at Jerez, having been waved into the lead by countryman Nicolas Terol with four laps to go.

Terol, winner at Qatar, presumably felt that his victory hopes were best served by 'forcing' Espargaro ahead, but the plan backfired as Espargaro pulled away to claim victory by 1.811sec for Tuenti Derbi.
 
Damn... best saaie race, maar wat een einde zeg!! Die laatste 3 rondes echt op het puntje van m'n stoel gezeten.

Wat een clown die Lorenzo :D geweldig weer.
Moto2 was ook genieten.

Veel betere presentatie op BBC, echt helemaal top.
 
super prestatie van lorenzo , zo naar voren komen , en dan brommerracestijl de motor er tussen planten :P

dit maakt racen op tv nou leuk :)

valt me van rossi een beetje tegen btw.
 
super prestatie van lorenzo , zo naar voren komen , en dan brommerracestijl de motor er tussen planten :P

dit maakt racen op tv nou leuk :)

valt me van rossi een beetje tegen btw.

rossi reed met een zwaar gekneusde schouder.
valt me mee dat hij het zo lang nog op dit punt heeft weten vol te houden!

Waar hebben jullie allemaal de moto2 gezien?
 
Back
Top