Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
Update 37 (2) - 12-7-06

En weer een update :)

SlickSlider was dus langs geweest en gefilmd en foto's gemaakt :)

http://mostwantedsprinters.nl/jordy/project/carbonbetarijden.MOV
(Het is een Quicktime filmbestand, het download snel, van eigen server)

(einde van het filmpje was benzine op! dus niet raar denken ofzow)

Hij gaat al aardig, rollen mogen wel zwaarder en zometeen nog even de bougie na checken welke kleur die is.
Ook na het rijden meteen natuurlijk de uitlaat lekker ingesmeert met olie.

Hier een paar foto's

af5.jpg

af4.jpg

af3.jpg

af1.jpg

Oi :)

Nick we gaan eerst datum prikken :*, Patrick poetst hem aardig dus die blijft wel mooi ;).

En ik heb nog STEEDS niks van Wim gehoord, hij reageert helemaal niet meer op mailtjes enzow :(. Dus zou mij benieuwen wanneer ik me eigen spul terug heb :(.

Petrik is weer terug hoor :+.
Met interne voorrem bedoelde die dat ik nu niks heb.

Hoop dat Wim bijna klaar is zodat hij eindelijk compleet in elkaar kan, want dit is nu ook niks :(.

sorry hoor maar nu is al 108.965 keer vermeld dat de zwart gecoate velgen bij wim liggen, denk dat er nu genoeg over is gevraagd?

Je ken ook overdrijven Petrik, met je 108965 X, maar idd, mensen niet alleen plaatjes checke, ook lezen;) Spreek je gauw Jordy over volgende week:P

Dennis is goed ;), heb er zin in!

Alleen moet morgen even kijken wat er is met me koeling, ik ging vandaag weer even rijden. hij word heel snel 70 graden, logisch hij kan ze lucht niet kwijt maar ik heb nog een idee voor me rad of 2e rad, even kijken kwa ruimte.

Petrik ging ook nog even rijden hij kwam terug en opeens begon het radje / slang te lekken, dus heb nu iedergeval ook even een andere rox radiateur.

Oi

Status
Not open for further replies.
Back