This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
mensen kunnen zeggen wat ze willen.. het is wel origineel daar gaat het ook een beetje om lijkt me

ik vind het in ieder geval super vet! ben benieuwd hoe je kappen er uiteindelijk uit komen te zien

Prachtig project... Echt al een tijdje met bewondering gevolgd. De aerox kap vind ik echt vreselijk voor als nog, maar is te snel geoordeeld, is pas goed te zien wanneer het af is, en dan zal het vast mooi staan... Succes met de opbouw, en ik blijf em cker volgen...

wat is nu de bedoeling, dat je met een 'half project' in de scootin' komt? of moet je nog héél hard bezig om het 'foto-waardig' te maken

zoja, flink doorwerken dan 8P

BojT said:
wat is nu de bedoeling, dat je met een 'half project' in de scootin' komt? of moet je nog héél hard bezig om het 'foto-waardig' te maken

zoja, flink doorwerken dan 8P

fotos zijn al een maand of 1 - 2 geleden genomen.. dus in oude staat..

achterkap gaat helemaal goedkomen jordy.. kheb der wel vertrouwe in

spreek je.. mzzl

graag gedaan eh, je sub verlassen ik vind het leuk dat ik een bijdrage heb mogen leveren aan je scoot

groeten stefan.. en succes met je kappen

idd zoals shane al voor mij bevestigde

2 maanden geleden was de fotograaf hier om foto's te schieten
dus het eind product Furious Beta Project staat er dan eigenlijk in de scoot'in

daarna waren ik en patrick veel van plan, zijn gaan uitwerken en kloten.
ik wou namelijk wat anders dus wat krijg je dan?

"Polini Evolution Costumized Carbon Beta"

Dat gaat dus volgend seizoen komen,
als die af is....... misschien nog een keer scoot'in?

Stay Tuned!

ziet dr netjes uit, ben alleen van mening dat de 20+pk grens gehaald moet worden, de aeroxkappen maken t allerspeciaalst en ben aan t w8en op het carbon gedeelte

Status
Not open for further replies.