Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
Ziet er echt super strak uit Jordy, Maarja dat heeft die altijd al gedaan. Ben benieuwd naar die carbonlook, Wordt dat gedaan net zoals die velgen van Arthur??

Jordy (aangezien je zo schijnt te heten:P), ik wil je even wijzen op een berichtje dat ik al erg lang geleden terugkreeg na wat navraag over het carbonificeren (heet het zo?:P) van kappen.

Volgens het bedrijf dat ik had gevonden mochten de oppervlakken die een carbon-look moesten krijgen NIET groter zijn dan 40 x 40 centimeter!Ik weet niet of je al afspraken hebt? nja ... dan weet je dat. succes ermee!

ding ziet er vet uit.
achterkap zeker ook, mits je je subframe verlengt ???

Zal wel weer inorde komen met dit ding :~

Suc6.
Grtz Hans :*

zjaakie ik heb de ruimte van 1m bij 2m ;)

spasta, het is wel leuk subje verlengen.
maar ik heb geen zin om in de andere klasse te rijden ;)

hey jorddyyyyy je scoot word vet man maar ik wist niet dat je je onderkuip ook gaat bewerken maar worden je kappen carbon gemaakt ?

Heb je weer mooi gefixt jordy :)
ben benieuwd hoe het er irl komt uit te zien.

edit: en zo zie je maar weer he, beta kan niet zonder aerox :P

waarom denk je dat? is ze setup niet goed ofzo? ik kan me nog herinneren dat deze toen blauw witte beta op SMP goed hard iedereen vlamde...met ze 14.6 pk

robind; jah ook die onderkuip zoals je kon zien @ photoshop, ook nog wel meerdere kappen zoals voorkap gaat veranderen.

streetmagic4; ik vat je niet helemaal? volgens mij staat er nergens dat ik nog iets aan me setup ga doen, en lijkt het me overduidelijk alleen optisch.....

petrik; die goeie ouwe tijden, je doet met me :* :P

Yoo my niggah,
Ziet er goed uit man !!
Je weet dat ik vertrouwen in je heb dus het komt helemaal goed :)
Aankoment seizoen lekker sprinten !!!!
Ga je me vlammen :O ?
Cross v.s Evo ;)
Laturr

en natuurlich volg ik j ebete al eventjes he kerel hij is altijd leuk geweest jij vind me slider ookleuk hint haha komt wel vet cool dit ding mensne gaan hier nog el even vaag op kijken en versteld staan 8P

ziet er nais uit Jordiii
ik dacht alleen dat we het geheim zouden houden :X
het peekaa's ook omhoog scoren en het is een perfecte scooter :*

k kom nog wel een keer langs in almere even het ding bewonderen-:-
Greetz AnneBoy

Status
Not open for further replies.
Back