This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
staat die op je kamer om er wat op te geilen? ziet er al lekker uit! ben eens benieuwd naar het resultaat van het kontje

anne kom jij nog een keer gezellig langs in the getto -:-

en koekdragster, meerdere mensen zeiden dat . ben nederlands :7
had op smp 14,6 pk neer gezet zoals Petrik al zei

De rest bedankt voor de vele reacties

hij wordt echt steeds vetter jor...

anders heb je ff 3 minibikes

enneee wat vaker updaten he

ik spreek je mzzl

Ja cool weer een update eindelijk we zullen zien wat het word met die Rox achterkap...Verbaas me maar
Spreek je :*

Indd, zoals Willem StK ook al zegt, verbaas me! Vind het een erg mooie Beta maar van de achterkant kan ik nog niet kapot zijn! maar heb er verder wel vertrouwen in ! Subframe ziet er trouwens ook netjes uit!

succes

ik vind het er wel apart uit zien, zo die achterkant. zou dan wel alles proberen zo strak als mogelijk in elkaar proberen te laten overlopen
en die buddyseat, is dat wel stevig zo?
verder veel succes, deze blijf ik wel volgen

Dennis.H

Alles gaat ook zo strak mogelijk worden
die achterkant word van die voorste beta kapjes (ook in het bij de midden naat aan de voorkant van de beta kappen, tot z kapjes achterkant en underseat 1 geheel!
daarom ook buddy zo gedaan, het is idd niet stevig. maar ik had ruimte nodig.
word nog verstevigd, ga staafjes lassen met een plateautje waar het dan op leunt

de rest thnx voor de reacties

Last edited:
Ik vind dit weer een uber project VOoral die earox kappen achterop en Let niet op het commentaar van het is lelijk ze zijn gewoon jaloers over een paar maanden zie je ze allemaal ermee rijden

Blijf dit zeker volgen

Tis een vrij land, en aan commentaar kun je werken zeg ik altijd
maar, ik vind het zelf ook uiteraard mooi.
anders doe ik het niet.
maar ik heb het in me hoofd hoe het gaat worden in zijn totale plaatje
die foto's en photoshop geven daar niet echt een goed beeld op van vergeleken in mijn hoofd

Status
Not open for further replies.