This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Moonlightshadow NRG Extreme

jo hansju hoest met mijn flyclutch haha ben bezig met project komt hier binukort ook wel word 04'op sprintframe spreek je nog wel

johooow groeten jeroenus
 
BT said:
Heb je der nog veel mee gereden , hijs wel erg donker nu . Vind ik persoonlijk iets minder mooi.

hij heeft wel wat km gemaakt, maar toen mijn scooter een half jaar geleden helemaal uit elkaar ging heb ik mijn uitlaat in de schuur gelegt en daar is ie beetje gaan rotten :X
onder de scooter was ie altijd mooi
 
bobo said:
sjiek ding zonde dat je kappen er niet mer opgaan :X

ik heb nu dus 2 scooters de ene snelle (frame) en de andere de blauwe die weer origineel is, maar daar kan ik natuurlijk zo dat blok onder trappen -:-
 
Sieb succes jonge en maak er nou is iets echt moois van en niet ala Tim.. style..
Binnekort ff weer je hok komen bekijken..
laters he en succes!!
 
UPDATE 17-8-2005


Het is alweer een tijdje geleden maar hier dan toch weer een update.
De scooter begint eindelijk een beetje vorm te krijgen en het blok is helemaal klaar (op de afstelling na).

Ik heb een electrische waterpomp gekocht voor de koeling.



Ook ben ik bezig geweest met de scooter in elkaar te krijgen hij staat nu ook eindelijk weer op 2 wielen




Er zit nu nog een NRG velg achter maar daar komt nog die runnervelg onder als ik de band eromheen heb.



Ook maar een nieuw stuurtje vooruitstaande clamp killswitch en snelgas van een maat van me overgenomen :W



Binnenkort ga ik een karttankje bestellen en dan kan ik hem eindelijk aantrappen


Alle updates komen in eerste post zodat het overzichtelijk blijft.

Mzzl
 
Erg gave NRG 8)
Je pakt alles goed aan, en vlammen zal het ook vast wel gaan doen!
Wat betreft je carter, ik wou het ook zo hebben maar volgens de lokale coater was het bijna onmogelijk, niet dus.. mss dat ik ooit ook nog zoeits fix.

suc6 verder
 
Heey

Mooi project man..
Gaat denks wel vlammen..
Ga zo door..

@Aerox1997: Radje in het blok ken naar mijn weten gewoon blijven zitten hoor heb hier eens een topic over aan gemaakt en de vraag gesteld of die eruit moet met electrische waterpomp of ken blijven zitten... toen werd mij verteld dat die gewoon kon blijven zitten...

**Sorry voor offtopic**

Greetzz
 

ja je kunt het laten zitten maar ik heb het gewoon weg gehaald...
 
Sieb. Mooi projectje man +ralf+
Behandel je mn schatje met liefde? -:-
Succes ey.....
 
Hey man, ziet er erg goed uit! Heb je nog toekomst plannen wat betreft de set-up of uiterlijk? ben benieuwd want nrg vind ik altijd leuke scooters om te tunen sturen lekker en zijn uiteraart lekker licht gewichtjes! Greatz Erik
 
DRD Rieju said:
Hey man, ziet er erg goed uit! Heb je nog toekomst plannen wat betreft de set-up of uiterlijk? ben benieuwd want nrg vind ik altijd leuke scooters om te tunen sturen lekker en zijn uiteraart lekker licht gewichtjes! Greatz Erik

thx

ik ben wel van plan nog een andere uitlaat te kopen team 2000 of iets in die richting, en andere poullie's dan ben ik aardig compleet geloof ik