misschien een beetje helpen?

chroomspray = Bingo:p. Ok het is niet 100% echt lijkend op chroom. Maar als je het goed doet, dus met vrij veel lagen, gaat het echt wel goed glimmen. (ene NSR 2, ga je toch naar ZZ, kan het ook gewoon gedaan worden)
 
he kerel ik neem aan dat je een runner hebt?

dump dan die kevlar snaar en speedcontrol en ruil ze in tegen een speeddrive. Pak een slap drukveertje als bijv polini zilver en je toerenverloop is 99,9% constant.
 
Je vergeet de "key to succes"...

Een Dayco V-snaartje van 3 tientjes...
In combi met SpeedDrive 134mm en std Runner vario superconstant....

Daar kan een overrange set van 5 a 6 meijer niet aan tippen, geloof het of niet, ik spreek uit ervaring...

Snaartje moet wel effe "ingereden" worden voordat het echt constant is!

En alsjeblieft, dump die C16 en haal een C20 als je voorlopig met een MHR50 wilt blijven rijden...

Originally posted by Ufo
he kerel ik neem aan dat je een runner hebt?

dump dan die kevlar snaar en speedcontrol en ruil ze in tegen een speeddrive. Pak een slap drukveertje als bijv polini zilver en je toerenverloop is 99,9% constant.
 
werkt zo'n speeddrive echt zo goed? ogre had volgens mij zo'n ding te koop voor peugeot (kweet niet of dat nog steeds zo is) maar misschien is dat wel een idee:!
 
Last edited:
..voorlopig dump ik maar niks. Volgend zomer dump ik er gewoon wat andere zooi onder.... :) Dus dit is ff prima, ik had gisteren ook al een probleem met de politie....:rolleyes:

Mzzls

(wel bedankt voor de tip, heb alleen standaard vario niet meer:| )
 
Originally posted by Joël
Je vergeet de "key to succes"...

Een Dayco V-snaartje van 3 tientjes...
In combi met SpeedDrive 134mm en std Runner vario superconstant....

Daar kan een overrange set van 5 a 6 meijer niet aan tippen, geloof het of niet, ik spreek uit ervaring...

Jij word wel gevlamt door een zip met overrange :p
 
Originally posted by Runner Rules !!


Jij word wel gevlamt door een zip met overrange :p

Misschien was Joël's Runner wel constanter in toeren dan Arne's Zip, prestaties zeggen niet zo gek veel bij zulke kleine verschillen :p
 
Ik denk dat Joel + Runner wel een paar kilo meer op de weegschaal brengt dan Arne + Zip...

Qua vermogen zullen ze elkaar niet spectaculair ontlopen (Joel heeft vandaag 17,6 pk gehaald)...

Greetz.
 
arne ging toch ook vandaag , of heb ik het weer verkeerd ? :)
en ruud ging iig ook vandaag. hmm waarom heb ik daar dan nog niks van gezien op het forum :?
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik denk dat Joel + Runner wel een paar kilo meer op de weegschaal brengt dan Arne + Zip...

Qua vermogen zullen ze elkaar niet spectaculair ontlopen (Joel heeft vandaag 17,6 pk gehaald)...

Greetz.

Ik denk dat Arne daar wel overheen gaat :)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik denk dat Joel + Runner wel een paar kilo meer op de weegschaal brengt dan Arne + Zip...

Qua vermogen zullen ze elkaar niet spectaculair ontlopen (Joel heeft vandaag 17,6 pk gehaald)...

Greetz.

ik denk dat arne ook niet volgas kan geven in the beginning... en daarbij arne's manston is LICHT getuned zegt ie zelf
 
Back
Top