Wordt beetje warm...

Volgens mij past er geen auto chocke op een 19mm

Moet je ff bij st.net kijken staat het mooi uitgelegd;)

Maar je hoeft nu toch niet zoveel meer te choken en een beetje handwerk kan geen kwaad8)
 
Originally posted by JeroenRs50
Volgens mij past er geen auto chocke op een 19mm

Moet je ff bij st.net kijken staat het mooi uitgelegd;)

Maar je hoeft nu toch niet zoveel meer te choken en een beetje handwerk kan geen kwaad8)

Jah, heb het vanavond al doorgenomen, die how to over de 19 mm. Hopen dat ze die op voorraad hebben bij de dealer.
En wat moet ik dan met die hand choke? Kabel aan maken ofzo en dat ergens aanvast binden? Heb er geen hendel voor ofzo op me scooter zoals sommige scooters hebben...
 
Originally posted by Stevie


Jah, heb het vanavond al doorgenomen, die how to over de 19 mm. Hopen dat ze die op voorraad hebben bij de dealer.
En wat moet ik dan met die hand choke? Kabel aan maken ofzo en dat ergens aanvast binden? Heb er geen hendel voor ofzo op me scooter zoals sommige scooters hebben...

zit in principe een kort choke kabeltje bij met een handgreepje, maar je kan ook zelf wat fixxen en een ander handvat kopen met sjook handletje
 
Of een los choke-setje nemen... Zitten meestal bijgeleverd in carb. pakketjes van Malossi/Polini/Top Performances/ Metra Kit...
 
Mijn scooter wordt ook zo snel warm...
Als je bijvoorbeeld gewoon stadsverkeer rijdt, dan heb ik echt in no time 4 blokjes staan (normaal 2).
En die sensor zit in de radiateur, dus met een btje pech is de cilinder nog heter...
maja, ik ben nou ook bezig om een 17,5 handsjook te installen (handsjook omdat mikuni-autosjook niet op DO past), maja, echt van een leien dakje gaat het niet: mijn olieslang was te kort, en mijn gaskabel ook.
handsjook setje moet je btw ook zelf weer een plekje voor verzinnen, want op het carterdeksel kan dus niet door die lelijke sierkap.
 
Originally posted by FFF15
Mijn scooter wordt ook zo snel warm...
Als je bijvoorbeeld gewoon stadsverkeer rijdt, dan heb ik echt in no time 4 blokjes staan (normaal 2).
En die sensor zit in de radiateur, dus met een btje pech is de cilinder nog heter...
maja, ik ben nou ook bezig om een 17,5 handsjook te installen (handsjook omdat mikuni-autosjook niet op DO past), maja, echt van een leien dakje gaat het niet: mijn olieslang was te kort, en mijn gaskabel ook.
handsjook setje moet je btw ook zelf weer een plekje voor verzinnen, want op het carterdeksel kan dus niet door die lelijke sierkap.

Waarom haal je die (idd walgelijke) sierkap er dan niet af. Ennuh, ff een gaskabeltje en een olieslangetje vervangen...is toch niet zo verschrikkelijk?
 
Originally posted by FFF15
Mijn scooter wordt ook zo snel warm...
Als je bijvoorbeeld gewoon stadsverkeer rijdt, dan heb ik echt in no time 4 blokjes staan (normaal 2).
En die sensor zit in de radiateur, dus met een btje pech is de cilinder nog heter...
maja, ik ben nou ook bezig om een 17,5 handsjook te installen (handsjook omdat mikuni-autosjook niet op DO past), maja, echt van een leien dakje gaat het niet: mijn olieslang was te kort, en mijn gaskabel ook.
handsjook setje moet je btw ook zelf weer een plekje voor verzinnen, want op het carterdeksel kan dus niet door die lelijke sierkap.

Hopen dat hij bij mij straks allemaal in 1 keer past...en die lelijke platic deksel moet ik er ook nog af beuken...maar denk niet dat ik daar aan toe kom, want heb geen ander luchtfilter....
 
Nou, hadden ze verdorie geen 19 mm meer op voorraad. Wel een 21 mm, maar die was wat te veel van het goeie, en ook 94 euro.
Maar ze zeiden dat ik het verschil tussen een 17,5 en een 19 niet zou merken...dus heb ik 17,5 meegenomen.

Rijdt wel wat beter, moet alleen nog ff wat prutsen met gasnaald, en luchtschroef. Hij is in ieder geval na een ritje van circa 30 km niet erg heet geworden. Gewoon normaal warm.
 
Back
Top