RS wordt (te) warm ..

mischien is idd je thermostaat kapot gegaan en gaat hij nie meer open.
en eruit halen kan geen kwaad is eigenlijk alleen maar beter maar wel wat langer warm rijden.
succes verder.
 
Gezien m'n RS zowat m'n vriendin is krijgt ze iedere morgen heeeeel wat tijd om op te warmen, ook al is het een gietijzeren cilinder :)

zet ze aan, ik doe m'n motorjas + handschoenen + muts + helm aan, tegen dan staat hij altijd al mooi warm
 
Originally posted by Speedyrules
Gezien m'n RS zowat m'n vriendin is krijgt ze iedere morgen heeeeel wat tijd om op te warmen, ook al is het een gietijzeren cilinder :)

zet ze aan, ik doe m'n motorjas + handschoenen + muts + helm aan, tegen dan staat hij altijd al mooi warm

gek zat! das geen warm rijden lijkt mij. ik laat mijn brummert eerst ff warm draaien als ik mijn helmpie opzet en daarna nog iets van 2 km warm rijden.
 
tja ten eerste ik rijd gietijzer en ten tweede ik zeg niet hoe ik rijd eh ?

mijn straat is behoorlijk lang, als ik volges zou vertrekken (en in de week is dat rond 6h30) ezouden er nogal wat buren bij me komen aankloppen , ik ben dus zowiezo verplicht om rustig m'n straat uit te rijden.

Verder zijn de keren dat ik volgas rijd op 1 hand te tellen , kwestie van materiaal beetje te sparen en ik hoef niet volgas te geven om toch mooi te presteren ;)
 
Gewoon lekker je thermostaat eruit halen, die dingen staan vanuit de fabriek soms op achterlijke waarden ingesteld waar je echt niks meer aan hebt als je je scooter/brommer ook maar iets opvoert.
 
ik heb dat tuig er net uit gesloopt, idd , ik begrijp nu wel waarom m'n RSje begon te zweten :s

wat hij zegt kan ik pas later zeggen, RS is namelijk uit elkaar wegens spuit, polier en elektra herstel werken
 
Back
Top