Set up beetje owkeei ofnie??

B

Benelli

Guest
Hey, ff een klein vraagje.
Mijn standaard cylinder is hard bezig dood te gaan, duz ik ben op zoek naar iets anders.

Mijn ID:
MHR 50 (evt. Evo 50)
Malossi RHQ krukas (C4 lagers)
Dell Orto 17,5 carb.
Enne.. voorlopig nog m'n Yasuni Z en Polini Speedcontrol.

Wat vinden jullie van dit lijstje?? Iemand ervaring met zo'n setup?
Of andere suggesties??

Greetzz
 
Advertisement - register to remove this

neem een iets grotere carb!

------------------
Aprilia SR Max Biaggi: 70CC MHR TEAM, MHR UITLAAT, MALOSSI TC UNIT, MALOSSI OVERANGE, HEBO 12MM KRUKAS, POLINI EVO MEMBRAAN, 21MM Dellorto, 2G KOPPELING, TOP CARTERDEKSEL, TOP ACHTERVEER, MONOSEAT, Stealth voor veering, Aerox Motor(D.D)+ WIELEN, Omgebouwde Stealth koplamp, Stalen remleidingen.....:):):)
 
sandertje sandertje sandertje toch....

smile.gif
neem malossi rukaslagers

neem een DR70 tuned (houd je nog geld over voor een andere pijp ook) en een 19mm

tsjah die polini speedcontrol moet je zsm dumpen maar het kan wel ff mee
smile.gif
 
Ik ben het met Ruud eens...

Het wordt blijkbaar niet begrepen dat een MHR50/Evo50 totaal geen vermogen KAN hebben met een relatief laagtoerige uitlaat als de Yasuni Z... Een MHR50 wil toeren draaien 11.000+ en een Yasuni Z wil 9.000- draaien. Daar heb je toch een bijpassende MHR50/Evo50 uitlaat voor nodig... Of een Yasuni C16... Dit gaat dus echt niet lopen... Koop DUS een DR/TP/MK, en daarbij een Shot/Yasuni R/Polini For Race...

Greetz.
 
juist! waarom op straat moeilijk doen met jankende 50cc cilinders?

en de polini vario is zwaar bout (vooral op je minarelli horizontaal...). 17,5 mm is ook nix.
 
Tja.. die Speedcontrol wazz idd nie zo handig maarja.. dazz ook maar tijdelijk.
Enne.. Tijdje geleden nog een evo 50 (op Aerox) met Leo Navigator (braak...) gezien.
Reed toch op auto teller (Toyota) bijna 120. En een Navigator is al helemaal geen hoogtoerig geval. Verders zal die Z ook maar tijdelijk zijn.. maar een c16 is behoorlijk prijzig. Mijn portomonnee leeg als ik m'n verlanglijst heb.

Owja..euhmm Ruud, hoezo Malossi rukaslagers?? Zoveel beter ofzow??
 
Originally posted by Benelli:
Tja.. die Speedcontrol wazz idd nie zo handig maarja.. dazz ook maar tijdelijk.
Enne.. Tijdje geleden nog een evo 50 (op Aerox) met Leo Navigator (braak...) gezien.
Reed toch op auto teller (Toyota) bijna 120.


120 met een NAVIGATOR?????
confused.gif
confused.gif
 
* off topic *

Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met handchoke op een Runner ofzo...

zo ja

- Hoe heb je dat gedaan met die handchoke (hendeltje/knopje o.i.d.) ?

- Start het ook moeilijker ?

* off topic *
 
Originally posted by Benelli:
Tja.. die Speedcontrol wazz idd nie zo handig maarja.. dazz ook maar tijdelijk.
Enne.. Tijdje geleden nog een evo 50 (op Aerox) met Leo Navigator (braak...) gezien.
Reed toch op auto teller (Toyota) bijna 120. En een Navigator is al helemaal geen hoogtoerig geval. Verders zal die Z ook maar tijdelijk zijn.. maar een c16 is behoorlijk prijzig. Mijn portomonnee leeg als ik m'n verlanglijst heb.

Owja..euhmm Ruud, hoezo Malossi rukaslagers?? Zoveel beter ofzow??

minder wazige problemen mee.... misschien omdat malossi lagers minder verkocht worden dan SKF's eigen lagers maar er is iets raars aan die eigen SKF lagers
smile.gif
 
Koop SKF C3 8balls, gewoon goed monteren en juiste smering/olie gebruiken.
(Gebruik C4 lagers als je 13500/14000+ rpm draait)
 
Originally posted by Alfonso:
neem een iets grotere carb!


eff offtopic!!!! alphonse jij komt toch uit alphen ....
????
ik kom uit ter aar .....
hoest met je scoot .....??:) nog vooruit te branden?



------------------
Aprilia SR Rosso Fumi (ofzo)met binnenkort: MHR SPEED 70 cc getjoend (tjoener nog onbekend dusse wie haalt er de meeste pk's uit doe maar een aanbod :)), 25 mm Dellorto , RHQ Malossi krukas , Metrakit Pro Race uitlaat , Malossi Hyperreed membraan (aangepast), Malossi vertanding , Overrangeset Malossi , Aangepast carter , Hebo luchtfilter , en misschien een HPI onsteking (binnenrotor), dubbele radiateur, raceman banden.....enz enz klinkt leuk he?? :D :D
 
sjezus wat wijken die toyotas super vet veel af!

Originally posted by Benelli:
Tja.. die Speedcontrol wazz idd nie zo handig maarja.. dazz ook maar tijdelijk.
Enne.. Tijdje geleden nog een evo 50 (op Aerox) met Leo Navigator (braak...) gezien.
Reed toch op auto teller (Toyota) bijna 120. En een Navigator is al helemaal geen hoogtoerig geval. Verders zal die Z ook maar tijdelijk zijn.. maar een c16 is behoorlijk prijzig. Mijn portomonnee leeg als ik m'n verlanglijst heb.

Owja..euhmm Ruud, hoezo Malossi rukaslagers?? Zoveel beter ofzow??
 
Originally posted by Ruud:
japser: je moet natuurlijk niet in z'n vrij/met koppeling ingeknepen volgas geven huh?

mwoah, met 70cc draait ie wel 13.000/13.500 toeren in zijn 1........ en neutraal kan ik nu al (50cc) mijn toerenteller uit (tot 14.000), lijkt me alleen niet zo gezond voor mijn blok
smile.gif
 
Back
Top