NOS set verkrijgbaar!

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Teunios
Tuurlijk..

maar goed, het is leuk om mensen te zien lullen over dingen die ze nog nooit in het echt gezien hebben...
laat staan werkend gezien hebben
 
ik haak af.. ik heb er geen zin meer in.
ik zie 500 @ teller jij beweerde dat ze nooit zullen rijden en hebt met die gasten gesproken. goed. jehebt vast gelijk

Ik post die pics vanavond hopelijk.. als het weer beter is.
 
Originally posted by Teunios
ik haak af.. ik heb er geen zin meer in.
ik zie 500 @ teller jij beweerde dat ze nooit zullen rijden en hebt met die gasten gesproken. goed. jehebt vast gelijk

Ik post die pics vanavond hopelijk.. als het weer beter is.

PS: heb je het artikel eigenlijk ook eens aandachtig gelezen?
 
Originally posted by gomer_pyle
Lekker offtopic weer een topic naar de klote :(

sommigen mensen houden ervan om over dingen te praten waar ze nix van weten.. zonde.. spijtig dat je zo'n mensen ook niet tot rede kan brengen, maar idd, nu kunnen we weer ontopic..
 
teunios, hou nou eens op te zeuren. aangezien het voor Razma werk is en zij erg in deze business zit zal ik het 100x eerder van haar aannemen dan van jou, tenzij je met harde bewijzen komt.

en zou je nog wat toevoegen aan dit topic dan zou het prima kunnen en mogen, maar dat is 10 replies geleden al gesneuveld.

Kap nou met zeuren of scan dat artikel en kom met harde bewijzen.

Zo, en nu weer ontopic, dat geld ook voor jou Razma!
 
nos_artikel_1.jpg


nos_artikel_2.jpg


nos_artikel_3.jpg


De switch staat op de plaats van het contact.. lekker onhandig
én er zitten twee bussen op één systeem waarvan de achterste (op de achterkap) eindigd op een klemmetje bevestigd aan de kap.. loopt nergens naartoe dus
 
waarom zouw je zoveel geld en tijd in je scoot steken als je het niet aansluit je hebt toch alle onderdelen.... ik snap het hele verhaal niet echt
 
en nog een neppert...
http://ralf.nd4spdworld.com/~blaat/Razma/nos_3.jpg[img]


[img]http://ralf.nd4spdworld.com/~blaat/Razma/nos_1.jpg

nos_2.jpg
 
Originally posted by enamer
waarom zouw je zoveel geld en tijd in je scoot steken als je het niet aansluit je hebt toch alle onderdelen.... ik snap het hele verhaal niet echt

looks... daar gaan ze in Frankrijk voor..

als je kijkt hoeveel geld daar in paints, chroom enzo wordt gestoken... en dan met standaard uitlaat en setup..
 
Originally posted by Razma
looks... daar gaan ze in Frankrijk voor..

als je kijkt hoeveel geld daar in paints, chroom enzo wordt gestoken... en dan met standaard uitlaat en setup..

uuuhm maar ze hebben de onderdelen waarom zouden ze die dan niet gewoon monteren :?
maja dan ben ik maar weer een dome hollander ofzow :?
 
Originally posted by enamer
uuuhm maar ze hebben de onderdelen waarom zouden ze die dan niet gewoon monteren :?
maja dan ben ik maar weer een dome hollander ofzow :?

ja, ga maar eens een keertje naar een franse custom show of zo'n tuning salon :)
en monteren is één.. het kunnen en willen gebruiken is wat anders

dat haal je ook duidelijk ook uit het artikel, er worden geen ervaringen mee gegeven, geen afstellingen of tips, wordt nix over de werking of de afstelling gezegd. geen resultaten..
simpelweg: ze gebruiken het niet.. wat ze ook gewoon eerlijk toegeven..

maar uiteindelijk spreken we over een drie jaar terug ofzo..
nu is het juist wel vet om het werkend te krijgen
 
Moet ik nog de complete plaatjes scannen zodat iemand ze ook daadwerkelijk kan volgen :P..

wel grappig dat jij hetzelfde blad hebt.. linda is vies niet :P
 
Teunios, wat wil je nou bewijzen. Waarom trek je Raz in twijfel, ze heeft die scooter gezien...

Fransen zijn gewoon anders qua tunen.

En nu nie meer ouwehoeren, deze thread is genoeg verneukt.
 
Ik vin dpk's halen met NOS wel sport... omdat het dan nog steeds gaat om de rest van de setup ... 15 pk + 10 pk = 25 pk maar als je dus 21 pk hebt dan heb je 31 met NOS das toch vetter lijkt me.... Noobmode off ... dus aparte klasse voor NOS in de toekomst maybe??
 
Originally posted by Razma
nos_artikel_1.jpg


nos_artikel_2.jpg


nos_artikel_3.jpg


De switch staat op de plaats van het contact.. lekker onhandig
én er zitten twee bussen op één systeem waarvan de achterste (op de achterkap) eindigd op een klemmetje bevestigd aan de kap.. loopt nergens naartoe dus

wacht ff daar snap ik niks van...
je wilt dus zeggen dat ze een
nos pret paket kopen voor de looks :? en dat voor zoveel geld :eek:
vind het wel dom..

vraagje: weet iemand hoeveel zown fles ( leeg ) alleen kost :?
 
Dat vond ik ook.. staat wel zeer chill, maar net als al gezegt is.. Stel dat je met dat erop er uit gereden word ( als het echt fake zou zijn ).. dan word je wel dik uitgelachen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top