hoe een nos kit instalerren met 2 flessen

Status
Not open for further replies.

djjo69

Banned
-wil wel later nos kit instalerren maar zou graag 2 flessen willen
wat moet ik extra dan de nos kit en de extra fles kopen




-nu heb ik nog een vraag waar kan je van die flessen kope om te nos fles te vulle??? liefst met levereing

thanks jon
 
Advertisement - register to remove this

installatie om een NOS fles te vullen en thuis geleverd ? Ben je paar duizend euro kwijt...
www.jspp.nl

en waarom zou je twee flessen willen ?
 
voor de 100e keer...
Ga geen NX kit bouwen op een simpele gietijzeren cilinder...

Ga eerst eens leren hoe een scooter werkt:)
 
-wil wel later nos kit instalerren maar zou graag 2 flessen willen
wat moet ik extra dan de nos kit en de extra fles kopen




-nu heb ik nog een vraag waar kan je van die flessen kope om te nos fles te vulle??? liefst met levereing

thanks jon

De officiele NOS dealers kunnen deze kit wel voor je samenstellen; zodat je dus met twee flessen kan gaan rijden - maar een enkele grote fles kan je ook makkelijk met je scooter kappen verwerken mits je een scooter hebt (?!).

Lachgas flessen laat je vullen. Ik ken niemand met een eigen vulstation.
Deze kosten ongeveer 900 a 1500 euro, afhankelijk van welk model je wilt enzo. Maar beetje nutteloos, dit kan je bij elke fatsoenlijke auto-tuning-zaak laten vullen.

Suc6 ermee.
 
In princiepe moet dit gewoon kunnen met een T splitter voor je solonoid.

Maar waarom 2 flessen als je met 1 fles meer als 20 runs kan maken als je wilt?
 
Sorry hoor, maar gezien het niveau waarop je de vraag alleen al stelt heb ik me twijfels bij de kennis die je hebt om zon NOS/NX kit te installeren :X

Een 2e fles wil je er alleen bij voor de looks?:X

btw; Er is ook al een NX/NOS topic, daar had je het ook kunnen vragen
 
het ventje heeft een honda vision geloof ik, en had al eens een topic over een gietijzeren 70cc geopend. hoe die dat erop moest zetten ofzo.

Mag wel weer close denks?
 
2 flessen is wel gruwelijk idd man vooral op je honda vision! Gewoon de bussen ophangen met tiewraps en de slangen in je blok vastmaken. Vervolgens op de knop drukken en dan moet dat wel werken !!











HELEMAAAL NIET :p, dit topic kan idd geclosed worden want de topicstarter heeft er de ballen verstand van
 
het is idd super bruut :D
ik zou hem dan ook nog MAX laten tunen..
dan is het helemaal af..

een vision met dubbel NOS en MAX tuned.. :D
dan ben je echt de homie van de buurt denk ik zo :W
 
Nu begint het een beetje irritant te worden. Je krijgt bij deze een warning voor je onzin vragen. Je vorige topic is niet voor niets gesloten!

Close
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top