NOS set verkrijgbaar!

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Buubdaman
Ik kan ook een nos set, stap voor stap goed aansluiten op mijn scoot, zodat iedereen het ziet,
daarmee wil dat nog niet zeggen dat deze (goed) rijd...

blijkbaar zien sommige mensen dat anders :rolleyes:
 
Zzzzzzzzzz, ow wacht het gaat nog over NOS joh. Wat razma zegt klopt, het zit erop, staat prima maar doet geen drol. Glitter and glamour baby, geen stampende paarden op de achtergrond.
 
Lachen, maar dan moet je toch ook direct je komplete frame gaan verstevigen of niet?
Ik bedoel de kosten worden toch echt wel wat meer als 999 euro of niet?
 
als je beetje op internet zoekt kan je al voor 650$ iets vinden, oftewel 600 euro.
 
Volgens mij hebben die artikelen al keertje op forum gestaan gepost door razma samen met een heel erg fake speedfight.
Ik denk dat er over een jaartje wel mensen hier op forum met nos rijden.
Want uiteindelijk wil iedereen de snelste zijn.
 
ja moment.. het is echt KUTweer hier en ik ga niet fietsen naar een vriend met een scanner.

maar ik geloof er geen hol van dat ze een complete nos set inbouwen voor de looks.. Oke je zet er een paar mooie chromen fake nos cilinders op.. maar je gaat geen Complete nos set inbouwen met compressor, schakelaars, electronica, pompen, spruitstuk verneuken om de injector erin te zetten, en alle slangen bevestigen om dat het er mooi uit ziet..

ji hebt hem niet gestript gezien razma ik nu wel.. en als ik vraag of je weet of het echt is of niet zeg je enkel..

dat weet ik :|.. daar hebben we wat aan.
Als je de pics ziet van de injector in het spruitstuk en de complete opbbouwing geloof je het dan wel of heb ik die dan ook ergens vandaan geplukt en gesoept.. probeer me minstens even serieus te nemen zeg.
 
Originally posted by Teunios
maar ik geloof er geen hol van dat ze een complete nos set inbouwen voor de looks.. Oke je zet er een paar mooie chromen fake nos cilinders op.. maar je gaat geen Complete nos set inbouwen met compressor, schakelaars, electronica, pompen, spruitstuk verneuken om de injector erin te zetten, en alle slangen bevestigen om dat het er mooi uit ziet..

dan geloof je het toch niet sim-pel

ik heb 'm niet gestript gezien?
daarom dat het artikel voor m'n neus ligt zeker en ik blind ben..
 
OKe.. jij zet ook een injector in je spruitstuk dat verbonden is met de rest apparatuur voor de lol en omdat het er mooi uitziet terwijl het niet eens in zicht is..

aha..


en die scoots.. hebben geen 0 gereden.. 500 ook sim-pel.
jij vertelde me een paar posts terug dat die 0 gereden hebben en dat nooit meer zou worden behalve 10 erbij omdat ze in en uit showrooms geduwd zouden worden.

Dat blad is jaren oud dus nu zouden ze nog meer gereden hebben... conclusie is ook SIM-PEL.

Geef dan een paar argumenten waarom het fake zou zijn?
 
pff... omdat er gewoon niet mee gereden wordt djeez...

ik heb tijdens de finale van de race in carole met die dudes staan praten en later heb ik 'm weer zien staan in parijs..
etc etc
 
oke, alsjij het blad ook voor je neus hebt... op bldz 33 staat hij zelfs te koop. voor 14.490 frank

Booster neuf + coque arriere
+ optiquis + sabot
+ peinture perso ''air force''
Prix de vente : 14.490 F.


Je gaat geen scooter verkopen dat niet rijd.. :| helemaal niet voor dat bedrag..

*edit* Het is heel lang duwen als jij 500 op de teller krijgt daarmee *edit*
 
Originally posted by Teunios


en die scoots.. hebben geen 0 gereden.. 500 ook sim-pel.
jij vertelde me een paar posts terug dat die 0 gereden hebben en dat nooit meer zou worden behalve 10 erbij omdat ze in en uit showrooms geduwd zouden worden.

Misschien is er wel ff mee gereden voor de modificatie :rolleyes:
 
Originally posted by Teunios
oke, alsjij het blad ook voor je neus hebt... op bldz 33 staat hij zelfs te koop. voor 14.490 frank

Booster neuf + coque arriere
+ optiquis + sabot
+ peinture perso ''air force''
Prix de vente : 14.490 F.


Je gaat geen scooter verkopen dat niet rijd.. :| helemaal niet voor dat bedrag..

denk je dat ik niet kan lezen?
ik zeg btw toch niet dat de scooter niet 'rijdt'
 
Originally posted by Razma
omdat die scooters helemaal niet rijden misschien?
er staat 0000001 op die tellers en dat zal nooit meer dan 00000010 worden na enkel wat in een uit show en showrooms duwen

tadaaa..
maar nu kom je vast met een post ofzo dat je dat anders moet zien..
zoiets vast.. ik wacht af.
 
lolz :)
ik lul mezelf niet vast hoor, omdat ik gewoon zeg wat ik weet, zie en gehoord heb door met die mensen te praten
 
Tuurlijk..


beetje ergerlijk dit.


Eerst beweerje...

ze hebben nooit gereden en ze zullen dit nooit doen..

dan zet je in een post : ze rijden wel.. ik heb dit nooit anders beweert. Ik heb met de makers ervan gesproken in parijs enz enz. en nu beweer je dat je die ene opmerking van dat ze nooit zouden rijden weg moet fluiten en dat ze wel reden.

Je lult je dan klem/vast whatever. Best irri.. ik kan ook wel toegeven als ikeen keer foutzit ofzo hoor.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top