Originally posted by Folkert@MinaRally
Om het nog een beetje on topic te houden, hier een plaatje van een NOS installatie op een Runner:
Originally posted by roxio
hmzzz weet ni wat voor membraam???race bougie graad negen:S gebruik ik op me onbegrensde schakel:S 28mm carb op getunede 180cc met nos en afgevlaktye carters beetje erg klein:S daar gelook ik dus al geen f van ziet r wel leuk uit op de plaatjes maar geloof r egt helemaal nix van jullie???
De een zal het fair vinden, de ander niet. Waar het omgaat is dat je zonder NOS 20pk scoort en met NOS over de 30 gaat 8POriginally posted by JohanS
50 en 70 zijn gewoon twee verschillende "klassen". Maar jij bent dus even blij als je 25 pk met NOS haalt als je je 25 pk had zonder NOS en andere bende?????
Originally posted by JohanS
- afstellen, is dit niet moeilijk af te stellen??
Originally posted by sprinter
Dat doe je gewoon met 2 sproeiers, een voor het ga en 1 voor de benzine.
Originally posted by JohanS
niet om nos af te kraken ofzo hoor, maar er zijn er paar dingetjes die volgens mij over het hoofd worden gezien.
- frame, remmen, je scoot iets voor iets van 3 pk gemaakt, en ik denk dat er geen veiligheidsfactor 10 aan zit.
- koeling, als je 10 pk meer heb, moet je ook zorgen dat je dat extra vermogen kan koelen
- handelbaarheid, als je rijdt en je krijgt in eens 10 pk erbij, hou je dat dan??
- overige onderdelen, kunnen die het extra vermogen wel aan?? dan moet je bv. aan lagers denken
- afstellen, is dit niet moeilijk af te stellen??
Originally posted by JohanS
blijft de motor dan gewoon op hetzelfde toerental draaien??
Originally posted by Valentino...
kom eerst maar eens boven de 20 zonder NOS.......