NOS set verkrijgbaar!

Status
Not open for further replies.
Jezus, kap gewoon met deze discussie.

Er kunnen 1000 redenen zijn waarom hij niet is aangesloten.
 
Idd

Frans is optiek.
Helaas kotm dit het topic niet ten goede.

LEvert Fred Motoren een standaard noskit die van NOS zelf? Zoja, die zijn goedkoper op internet te vinden
 
je kan ook gewoon deo busje polijsten en nos sticker uitprinten oid...

En kheb dat tijdschrift al een hele tijd geleden gezien (van razma) en de reden dat ze het hebben aangesloten, was puur om te kijken hoe je het moest aansluiten, en OM het te aansluiten.
Als ze je een howto zouden geven over hoe ermee te rijden/ af te stellen, zou dat onmogelijk zijn, aangezien het verschilt per toeren, en je een andere hoeveelheid nos moet injecteren.

Als hier iemand mee gaat/wil experimenteren, moet hij/zij weten alles waar hij mee bezig is (qua scooters) en klaar zijn om een stapje verder te gaan...

En heel even, niet lullig bedoeld, maar inne weet ook niet ALLES,
zo worden mensen wijzer... Teunios weet nu wss hoe het egt zit (of hijs gewoon eigenwijs...
 
Originally posted by The One
Ik vin dpk's halen met NOS wel sport... omdat het dan nog steeds gaat om de rest van de setup ... 15 pk + 10 pk = 25 pk maar als je dus 21 pk hebt dan heb je 31 met NOS das toch vetter lijkt me.... Noobmode off ... dus aparte klasse voor NOS in de toekomst maybe??

Uhh nos aansluiten en je hebt 10 pk extra ?

Lijkt me niet dat die vlieger altijd op gaat, toch ?

Als je je scooter tot het uiterste getuned hebt, en op een gegeven moment de 25 (!!!) pk weet te halen, wat ongetwijfeld binnenkort wel iemand zal lukken, zo niet reeds is gelukt waar ik geen weet van heb, dan lijkt het me toch wel heel sterk dat je dan op 35 pk uitkomt.

Zie dit topic vandaag voor het eerst, kijk hier eigenlijk nooit en heb het zo allemaal eens doorgelezen, maar vraag me inderdaad het volgende af: Hoe houdt je dat heel? Je lagers en misschien nog wel andere onderdelen kunnen zo'n klap aan vermogen tog niet hebben. En een (denkbeeldige) 35 pk op je krukas... nou, vraag me af of dat houdt. In ieder geval lijkt me dat het geen erg lang leven beschoren is icm NOS, maar ben toch erg benieuwd of we op lelystad wat te zien krijgen.

Iemand btw ideetje wat, voor zover bekend, het hoogste vermogen is dat gehaald is tot nu toe, met een speed ofzow?
 
volgens mij krijg je niet opeens een klap, maar is het als het ware net als je half gas rijdt, en dan opeens vol opeen trekt...
 
Het aantal pk'tjes dat je er bij krijgt hangt van de sproeiers af die je gebruikt als je wil neem je een boost van 15pk en dat hangt niet van de rest van je setup af. Wat wel van je setup afhangt is het afstellen, hoe hoogtoeriger en piekiger je scooter is hoe moeilijker het wordt.
En of je onder delen zo'n klap aan kunnen? Als je een scooter hebt met 15pk dan neem ik aan dat je koppeling ook gewoon in een keer 15pk op pakt. En je gaat niet meer toeren draaien dus je vario kan het als het goed is ook gewoon aan. Een sterke krukas en drijfstangetje lijken me wel aan te raden.

En over de discussie of het nou een klap is of niet die je krijgt. Alles heeft z'n tijd nodig om in te stellen, maar denk niet dat je het tijdverschil echt merkt. Ik zou me goed schrap zetten :rolleyes:

Originally posted by hebo-aeroxje
Uhh nos aansluiten en je hebt 10 pk extra ?

Lijkt me niet dat die vlieger altijd op gaat, toch ?

Als je je scooter tot het uiterste getuned hebt, en op een gegeven moment de 25 (!!!) pk weet te halen, wat ongetwijfeld binnenkort wel iemand zal lukken, zo niet reeds is gelukt waar ik geen weet van heb, dan lijkt het me toch wel heel sterk dat je dan op 35 pk uitkomt.

Zie dit topic vandaag voor het eerst, kijk hier eigenlijk nooit en heb het zo allemaal eens doorgelezen, maar vraag me inderdaad het volgende af: Hoe houdt je dat heel? Je lagers en misschien nog wel andere onderdelen kunnen zo'n klap aan vermogen tog niet hebben. En een (denkbeeldige) 35 pk op je krukas... nou, vraag me af of dat houdt. In ieder geval lijkt me dat het geen erg lang leven beschoren is icm NOS, maar ben toch erg benieuwd of we op lelystad wat te zien krijgen.

Iemand btw ideetje wat, voor zover bekend, het hoogste vermogen is dat gehaald is tot nu toe, met een speed ofzow?
 
Originally posted by tazmanian_devil
niet dat ik er nou veel verstand van heb. Maar die 20.01 pk van twins is toch eht hoogste gehaald of niet ?? Of loop in nou hopeloos achter :p

Je loopt hopeloos achter ....;)

21,3 van Tino
 
Ruud, vergeet niet dat ook de NRG van Debbie hier op de tovami 21,3 gescoord heeft.
Verder vind ik het vergelijk weer niet kloppen. Alleen als de scooters onder dezelfde omstandigheden op dezelfde bank getest zijn kan je vergelijken. Dus op Lelystad zullen we het echt weten. Wat in theorie zou kunnen is dat d e20,0pk van Twins hoger is dan de 21,* van Tino en Debbie, puur omdat het onder compleet andere omstandigheden is gemeten.
Ik zeg in theorie, dus val me er niet op aan please.... :D
 
Bij koopmans worden wel hogere vermogens gescoord ;)

we zien wel op lelystad... eerst op Jubbega natuurlijk
 
Hehe dit topic is al pagina's geleden offtopic gegaan ... zou zeggen ram er een piercing door heen....
 
vooruit.

Er word vast binnekort wel iets gepost van iemand die dan opeens nos heeft
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top