Yamaha Neo's klein beetje sneller maken...

Ik heb een yamaha neos' (duh) hehehe, en ik zou hem wat "pittiger" willen hebben. Maar ik wil geen andere uitlaat enzo, en ook geen andere cilinder. Maar ik wil eigenlijk dat hij wat sneller uit de startblokken komt. Hij trekt niet vreselijk snel. Ik heb er wel andere rolletjes in (van 5.8 naar 5.1, dat is dus niks). Maar daar wordt hij niet echt sneller van. Dus iemand ideeen?
 
Advertisement - register to remove this

andere vario. zoiets als een Malossi of Hebo vario zijn wel goed voor op jouw scoot
wink.gif


Greetz
 
Nou dit is vrij makkelijk op te lossen lijkt mij!
Of je monteert een 17,5/19mm carb,
of je monteert een DR70,
of je monteert een Malossi multivar+ventilvar+polini v-snaar of een hebo vario.

DR70 lijkt me de meest logische oplossing toch?
 
Zeker wel. Snelheid wordt er niet echt hoger van, maar je trekkracht wel. Heb zelf ook een tijd rond gereden met een 70airsal en een Sito Plus (vervanging van std pijp). Dat reedt best vetjes. Niet qua top, maar wel enorm veel trekkracht.
 
Ik heb dit wel vaker gezien op mina!
bijvoorbeeld sr www met DR70,17,5mm en een sitoplus.Nou dat trekt lekker hoor alleen de top is niet echt veel hoger of zo!!!!
 
Originally posted by Hebo-47.6mm:
Ik heb dit wel vaker gezien op mina!
bijvoorbeeld sr www met DR70,17,5mm en een sitoplus.Nou dat trekt lekker hoor alleen de top is niet echt veel hoger of zo!!!!

Ik heb ook zo'n setup gehad, maar dan met een Gigasnelli Metal... die uitlaat is me toch tegengevallen.
 
Originally posted by Hebo-47.6mm:
Ik heb dit wel vaker gezien op mina!
bijvoorbeeld sr www met DR70,17,5mm en een sitoplus.Nou dat trekt lekker hoor alleen de top is niet echt veel hoger of zo!!!!

Heb hem bij Anthony zien staan, heb de uitdraai ook gezien, veel vermogen bij laag toerental... Ownee, dat was een Stealth, ben jij of ik in de war, Wahid?

Greetz.
 
Precies. Ik had toen 2g, airsal70 en Sito Plus. Scootertje stuiterde mooi als ik het gas opentrok
smile.gif
Is opzich niet zo fantastisch, maar qua geluid hoorde je ook niet veel bijzonders. Top ongeveer 90 echte kilometers.
 
Back
Top