misschien een beetje helpen?

Runner is de man

doe mij maar een....
Ik ben dus bezig met afstellen en voorlopig gaat het goed. Maar ik vroeg me af, hoeveel % drukveer ik ongeveer moet hebben, (ik weet dat je dat niet zo kan zeggen) maar ik dacht aan iets als een indicatie door bijvoorbeeld te zeggen; rond de 80% ofzo. Ik heb namelijk niet zo'n zin in een hele familie te kopen (hoort er eigenlijk wel bij, bij het afstellen).... Mijn koppeling moet zeker ook zeer strak of valt dat wel mee. Het gaat dus om een MHR 50....

Mzzls:)
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Runner is de man
Ik ben dus bezig met afstellen en voorlopig gaat het goed. Maar ik vroeg me af, hoeveel % drukveer ik ongeveer moet hebben, (ik weet dat je dat niet zo kan zeggen) maar ik dacht aan iets als een indicatie door bijvoorbeeld te zeggen; rond de 80% ofzo. Ik heb namelijk niet zo'n zin in een hele familie te kopen (hoort er eigenlijk wel bij, bij het afstellen).... Mijn koppeling moet zeker ook zeer strak of valt dat wel mee. Het gaat dus om een MHR 50....

Mzzls:)

Zet je gehele setup ff neer.
 
dacht wel, ( let op, komen nog vele veranderingen in, maar moet eerst mijn leuke bekeuring betalen:| )

MHR 50
Yasuni C 16
2G
Speedcontrol
en, nog mijn 12mm (binnenkort een 19 of 21)
kevlarbelt
 
Originally posted by Runner is de man
dacht wel, ( let op, komen nog vele veranderingen in, maar moet eerst mijn leuke bekeuring betalen:| )


Zet het dan ook gewoon in je profile :|


Maar neem gewoon een 30% (malossi rood) drukveer.
En een 2G koppeling snap ik niet, maar zet hem gewoon op zijn strakst.
 
-Neem aangezien je een Polini Speedcontrol hebt een 30% drukveer. Polini donker of Mal Rood.

-RolerGewicht is iets van 4 gram.

-Trekveertjes het strakste.

Sproeier 90 / 94 ofzow.

Ik rijd met een 15% drukveertje want ik heb een Hebo vario :p En mijn rollergewicht = 3,1 want ik heb een hebo vario :p en mijn koppeling heeft blauwe hebo veertjes volle spanning want ik heb een hebo koppleing :)
 
...hij rijdt dus (moet nog vario en koppeling afstellen) ik blij, omgeving niet:p. Ene Sjoerdyo, het is sproeier 80 voor mij, ik dacht zelf ook eerst rond de 90, maar das blijkbaar niet zo.....:)

Mzzls,

(ps; toch bedankt allemaal)
 
Originally posted by Runner is de man
...hij rijdt dus (moet nog vario en koppeling afstellen) ik blij, omgeving niet:p. Ene Sjoerdyo, het is sproeier 80 voor mij, ik dacht zelf ook eerst rond de 90, maar das blijkbaar niet zo.....:)

Mzzls,

(ps; toch bedankt allemaal)

pas je filter wel ff aan
 
Ff verchroomd zegtie dan..
Een ap rs bij mij op school heeft ook zijn frame en achterbrug laten doen, moest ergens bij een vaag bedrijf en koste tussen de 750 en 1000piek.
Dus waar heb je dat "zomaar" laten doen en wat koste dat dan?
Footoo! would b very nice..
 
plastic verchromen? verchromen gaat volgens mij altijd nog wel met een electronisch proces... knap als je het lukt met plastic....
 
Back
Top