Minarelli speed-fiets

Zolang de speedfight er nog staat gaat het topic niet dicht. :)

Heb opnieuw afspraken gemaakt met de 'koper' en hij gaat een aanbetaling doen.
 
Ach jaaj het stopt toch eens he BojT maar we gaan elkaar vast nog wel zien op enkele meetings dit jaar, me rieju rijdt trouwens ook nu weer zal je wel even PM'tje sturen als ik de project page erbij heb gemaakt ciao amigo :)
 
Even een kleine toevoeging: Mocht het zo zijn dat die dude wederom niet op komt dagen, dan is de kans aardig groot dat ik toch de voorkap nog ff af ga maken. :)
 
Dus, aangezien bepaalde personen zo zielig zijn dat ze afspraken maken en vervolgens niet nakomen. EN dan ook nog eens mij de hele huid volschelden, heb ik besloten dat het project maar gewoon door gaat.

Motorisch is een hele zooi verkocht, aangezien "hij dit keer echt kwam en ook een aanbetaling zou doen". Aanbetaling nooit gezien en toen ik hem net op msn aansprak kreeg ik te horen dat ik *een bepaalde, makkelijk in de mond liggende, ziekte* kon krijgen.

Kan hier écht ontzettend van balen aangezien ik hem 2 keer het voordeel van de twijfel gegeven heb. Het gaat om deze jongen:
StephenT AKA Stephen van Troost <stephen123wwe@hotmail.com>

Bekend van deze scooter:
2004053543595303997_rs.jpg


Mocht je zakendoen met deze persoon, denk dan alsjeblieft een 2e keer aangezien hij je dubbelop naait.

Project gaat dus gewoon door. Hele winter weer voor de boeg dus we kunnen genoeg doen. Setup gaat ook flink veranderen. Of we gaan voor het hele snelle of een straat setupje, en dan meer aandacht besteden aan het uiterlijk weet ik nog niet. Ik heb namelijk geen zin om weer hele bakken geld uit te geven aan overrange, cilinder, carb, uitlaat etc.

We zullen zien wat seizoen 2007 ons nog gaat brengen.

Voorkap:
[ir]http://upload.server8.org/p7567.jpg[/ir]


Morgen eerste update weer.
 
Last edited:
Aan de ene kant wel beter dat die zn afspraak niet nakomt vind et wel te vet dat je er mee door gaat was een vet ding dusja:) zal et nu blijven ook..

Vind het aan de andere kant wel zeker triest dat je genaaid bent door die kerel maarja... Valt niks aan te doen.! Suc6 met ermee man is en blijft een vet dingiej.!
 
Ohja dat is Stephen. Hij heeft mijn tomos gekocht en toen de uitlaat afbrak door zijn eigen fout (er half mee gaan crossen enz) was het opeens ook allemaal mijn schuld en had ik hem genaaid.

Mannetje uit Hilversum :)
 
Mannetje uit Hilversum :)
Weet waar hij vandaan komt. Weet ook dat ik hem even aanspreek als ik hem tegenkom op een meeting. Mijn pa was al ver genoeg om in de auto te stappen en hem duidelijk te maken dat dit geen manier van zaken is. Maargoed, dát ging weer net iets tever.

Aan de andere kant ben ik ook wel een beetje blij. Laatst kwam ik weer fotos tegen van oa. street or track en vond ik het toch wel jammer datie weg ging. Er is dus nog een toekomst.:)
 
gelukkig ga je ermee door, is toch wel een van de mooiste speedfights
En met die StephenT had ik het zelfde probleem. Ik zou iets aan hem
verkopen na 3 keer gezegt te hebben dat hij het geld zou over maken
hoorde ik niets meer van hem..
 
Back
Top