Minarelli vertikale liquido

boostlc said:
Yoww Vet Projectje En Ook Ne Crosser Hoeveel Is Het Ongeveer Voor Zo Een Uitlaat Telaten Maken Of Als Je Me Info Kan Bezorgen Waar Ik Moet Zyn Voor Zo Uitlaatjes O Maat



Keep On The Good Work Belgie Powah



Beter kom je terug als je normaal (geen Br33ZaH-taal) kan typen.


Verder is dit een erg orgineel project.

Echt top.
 
UPDATE

Mijn cilinder terug van Joël met ook de uitlaat. Ook het nieuwe stuk carter binnen. De carter gekotterd voor het hemd, zodat de cilinder al in het carter kan.

Hier nog paar foto's:

Foto=ADFZFSHD

Foto=YUCQLXPX

Foto=RB8TPH7C

Foto=BDLHGUUH

Foto=Y3C7OJBH

Foto=7DXJ4ICN


tot later
 
super mooi gemaakt allemaal.. ben benieuwd hoe het gaat lopen -:-

misschien heb ik erover heen gelezen ofzo..
maar hoe ga je je veersysteem doen? aangezien die uitlaat over je normale veerophanging heen zit..?

Suc6 verder ;)
 
>Mark< said:
super mooi gemaakt allemaal.. ben benieuwd hoe het gaat lopen -:-

misschien heb ik erover heen gelezen ofzo..
maar hoe ga je je veersysteem doen? aangezien die uitlaat over je normale veerophanging heen zit..?

Suc6 verder ;)


klopt, ik ga wrs de manier toepassen zoals op een area. Dit dan wel zonder veer, maar wel iets die schokken iets opvangt, maar toch nog soort vaste baar om te sprinten. Hopelijk van ik dan nog in std scooterklasse.


@vandewalle: neen is jouw blokje niet
 
C4rN said:
Dan kom je niet meer in de std klasse.

Hoezo niet?? als de wielbasis hetzelfde blijft en er geen verandering in rijhoogte is dan mag dat geloof ik gewoon hoor :).

//Edit: Verder vind ik dit echt een supermooi projectje, respect voor dit werk 8)
 
Erwin. said:
Hoezo niet?? als de wielbasis hetzelfde blijft en er geen verandering in rijhoogte is dan mag dat geloof ik gewoon hoor :).

//Edit: Verder vind ik dit echt een supermooi projectje, respect voor dit werk 8)


idd...zolang het subframe systeem ongewijzigd blijft oid
 
PetriK said:
idd...zolang het subframe systeem ongewijzigd blijft oid

subframe wordt beetje veranderd, beetje ala stijl van hoe je het doet bij rox om carb naar achter te zetten.

thx voor pos. reacties
 
Erwin. said:
Hoezo niet?? als de wielbasis hetzelfde blijft en er geen verandering in rijhoogte is dan mag dat geloof ik gewoon hoor :).

//Edit: Verder vind ik dit echt een supermooi projectje, respect voor dit werk 8)


Je hebt gelijk, ik d8 dat de manier van vering niet gewijzigt mocht worden. 8P
 
C4rN said:
Je hebt gelijk, ik d8 dat de manier van vering niet gewijzigt mocht worden. 8P
'

Sorry voor de offtopic. Ik had het al aan candyman gevraagd aangezien ik natuurlijk zelf ook een ander systeem heb.
 
UPDATE

Ik ga om tapeinden te verzetten, de complete cilindervoet 11mm ong affrezen.
Dan nieuwe plaat maken zoals op tek. uit mooi massief alu. Deze bevestigen met M6 boutjes (dus plaatje vastmaken langs van boven met bouten die tot in originele stuk carter lopen)die dan afzagen en lasje opleggen. Op alle spleten ook las leggen en alles mooi afwerken. simpel gezegd.

Foto=VS3OCLPO


moet nog beetje verder tekenen
 
Back
Top