Minarelli vertikale liquido

Wim said:
Nee hoor er heeft altijd al een Mina cillinder opgezeten (Mina verti) 8P:D

Erg mooie pijp.. leuke plannen, beter gaat het lukken ben benieuwd..


woensdag met neefje zijn freesbank de tapeinden mooi uitlijnen, foto's volgen.
Ook bezig aan self made spruitstuk, waarschijnlijk dit ook woensdag ook frezen.
 
yow , project is echt te vet :D , zal trg weer zo'n uitblinker zijn @ meetings :) verlang naar eindresultaat , en i.v.m die dpr uitlaten , ik ga eerst wat teste met de kundo en dan mss even uitlaat lenen van iemand en als die beter gaat koop ik 1 ;)

grtz
 
goed bezig edel :). ben benieuwd hoe je de tapeindjes gaat verzetten en hoe je je inlaat gaat fixen.
btw hebt vakantie zeker .
dings to do .
-kader kleurtje geven
-fource polieren :(
-zanten spuiten ...
...
als u blok dan klaar is kan je direct het er plaatsen en vlammen geen gedoe met kader verlassen zoals ik .

maar dan gaan we zeker eens aan beun zen huis gaan vlammen ..., met nigel enz ,en de ice ,... :) vlammeeting .

ps super da je ne stunt hebt genomen :):).

wat zijn de verdere plannen kwa remmen,optisch ,...

kzou zegen doe zo verder:) en ben benieuwd naar updates ...

see you
 
Wat zag ik op de Foto, Rotor Naast Je Eprom :S

Zou ik maar niet te vaak doen, Behalve als je, je eprom stuk wil hebben...

Verders Nice project

En je JS Veti Pijp Is KK Geil (A)

Greetz
 
Dennis-CH said:
hey!

stupid question, but i cant read what ur saying.

where's the carb gonna be? and du u sell those pipes? they look amazing.

Greez & thx

he's gonna machine and weld up a new inlet on the 'front' side of the engine casing , right above the enginemountings and below the newlt created boostcanal of the cylinder .

The exhaust is a hand made one from Joël Selder ( http://www.js-tuning.nl/ ) , he builds exhausts on request so maybe you should send him an e-mail via his site ?

ziet er voor de rest nog steeds top uit :D

idd, b eter die rotor weg halen vna de EPROM , ding heeft veeeel elektronische componenten en die zijn niet zo happy met magnetisme in de buurt :X

zou me overigens STERK verbazen moest die zuiger desaxatie krijgen ... bij speed zuigertje zit de zuigerpen gwoon in het midden , gwoon omdraaien die handel imo :)
 
Back
Top