Minarelli vertikale liquido

waarom zo moeilijk:S, en begrijp ik het nu ook goed dat je dus eigg je blok niet meer uitelkaar krijgt?, dus je last dit plaatje inprincipe op je blok...

-Sven
 
Wallston LC said:
waarom zo moeilijk:S, en begrijp ik het nu ook goed dat je dus eigg je blok niet meer uitelkaar krijgt?, dus je last dit plaatje inprincipe op je blok...

-Sven


maja plaatje gaat in twee dan he:p en dan monteren

is idd moeilijk, maar zie niet echt iets dat stevig en echt betrouwbaar is dan dit hier
 
el bandino said:
maja plaatje gaat in twee dan he:p en dan monteren

is idd moeilijk, maar zie niet echt iets dat stevig en echt betrouwbaar is dan dit hier

nou, in je topic over hoe je je tapeindes kon verplaatsen stonde betere ideen dan dit vind ik, je hebt hier gewoon teveel gebieden wat precies gemaakt moeten worden..., suc6 met je ontwerp :)

-Sven
 
erg tof, maar wat wil je hier percies mee bereiken?

imo is het niet echt bepaald nuttig @ een scooter. (iig ik zie het nut er van niet in)

wel rekening gehouden met Desaxatie neem ik aan?
 
Bullet-x said:
erg tof, maar wat wil je hier percies mee bereiken?

imo is het niet echt bepaald nuttig @ een scooter. (iig ik zie het nut er van niet in)

wel rekening gehouden met Desaxatie neem ik aan?


Desaxatie heb je niet op speed cilinder.

denk dat het de best manier is om deftig tapeinden te verplaatsen is
 
ja maar ik denk dat als je 1,1 cm afdraait je in de uitlaatpoort teregt komt.
en waar je de uitlaat aan schroeft word voor de helft afgevreesd

je kan beter de oude gaten digt lassen vlak maken en nieuwe punten boren
en dan draad tappen :)

je denkt nu egt veel te moeilijk en je gaat problemen tegen komen die niet eens nodig zijn.
 
bigg ass zip said:
ja maar ik denk dat als je 1,1 cm afdraait je in de uitlaatpoort teregt komt.
en waar je de uitlaat aan schroeft word voor de helft afgevreesd

je kan beter de oude gaten digt lassen vlak maken en nieuwe punten boren
en dan draad tappen :)

je denkt nu egt veel te moeilijk en je gaat problemen tegen komen die niet eens nodig zijn.

pcies, alleen zou ik het dan niet oplassen maar vullen met buisjes, óf gewoon je cilinder gaten verplaatsen in je cilinder-:- , veel easyer en minder moeilijk dus ook minder problemen...

-Sven
 
Het zou wel een heel mooi stukje vak werk zijn als je het mooi krijgt. Dit project is sowieso goed werk. Heb je al een idee hoe je je inlaat gaat maken? Ga je dit met een bestaand huisje doe en die eroplassen of maak je compleet zelf de inlaat?

edit: ik snap nu wat je bedoeld dat het plaatje gewoon terug komt en dat je daar weer je uitlaatschagt in netjes kan maken. Vergeet alleen niet dat door het af draaien van je cilinder je wat spoelsturing kwijt bent.
 
ik weet ook dit dat dit zeer moeilijk is wat ik wil gaan doen.

gaten oplassen en hertappen, ik trek het tapeind er uit met de hand.

busjes in draaien, helpt ook niet, beunhaas zijn mina vert heeft daar veel problemen mee.


ik ga de carter affrezen, cilinder komt niets af. Gewoon carter 1.1 afrezen en dan plaatje van 1.1cm er terug op.
 
Last edited:
en dan nog steeds de vraag, waarom zo moeilijk alst gwoon veel simpeler kan..., nu moet je ook weer vanalles gaan aanpassen qua spoelpoorten, inlaat (omdat t verti is) en je moet nog ergens weer gaten zien te krijgen met schroefdraad voor je opvulplaat van 1,1cm, als je dit lopend krijgt vindk t erg knap, maar ik zie wel wat je dr van bakt;):p

-Sven
 
Foto=CKRB6PIV
 
bigg ass zip said:
je draait de cilinder om?

houd je rekening dat de spoelgang in het carter dus ook aan de andere kant moet?
dus je moet wel zoown plaa op lassen :)


ja is mijn mijn minste zorg van die spoelgang. Tapeinden verzetten is moeilijk als je het goed wil doen. Ik twijfel nog altijd hoe ik ze ga verzetten.
 
Ghost Slider said:
Ey egt wreede uitlaten makker egt zal wel gaan hoor en is wel apart mina cil op verticaal;) maarjah hoor het wel en check e fotum ok eens:)

Nee hoor er heeft altijd al een Mina cillinder opgezeten (Mina verti) 8P:D

Erg mooie pijp.. leuke plannen, beter gaat het lukken ben benieuwd..
 
Back
Top