Minarelli speed-fiets

Peugeot 4 Life,

Da weej wa BojT ;)



hij heeft minarelli
emllol.gif


nee maar echt tof dat je door gaat :)
 
Last edited:
heey goed dat je doorgaat man
ik ken die gozer ook man, ik heb nooit zake met hem gedaan ik weet z'n adres wel als je die nodig hebt
en nog even een vraag hoe heb je bij je voorvork die 2 ronde dingen eraf gehaald waar je keerring in zit??
latertje DJ
 
jij weet ook niet wat je wilt :W
Tony!

Als ik goed kan vangen voor een scooter met leeg blok verkoop ik um. Tenminste, doe ik een poging tot :rolleyes:

Hebben we het op msn al over gehad. Jij weet welk bedrag ik kon krijgen voor mijn speedfight met leeg blok. Je weet ook dat ik het daarvoor zou doen. Maargoed.

Dennis, Hou ook van jou jongggeee :*
 
wat een nachtdieren hier allemaal:p

Bij deze gewoon weer tijd voor een dikke update BojTTT ... anders hebbie straks 3 pagina's vol gelul:D
 
Geweldig dat je toch door doet :winner:

(imo wel kansloos om zijn e mail adres EN foto van zijn scooter erbij te zetten, naam alleen zal wel genoeg zijn zeker. ;))
 
Update'je

Carbje gevonden.

p7641.jpg

p7642.jpg


Dellorto VHST 26mm vlakschuif carburateur. Venturi is aangepast/afgedraaid + 70mm kelk.
Waarom deze? Het is een keer wat anders dan een keihin. En na mijn Mikuni TM28ss leek me dit wel een leuke opvolger. De mikuni is niet verdwenen van het forum. Matthew is nu de trotse eigenaar van deze gas fabriek.

Verder heb ik ook nog een vleugeltje gekocht en heb ik een crosser radje met intern reservoir op de kop weten te tikken. Hier nog geen fotos van aangezien mijn didicam nosteeds niet terug is... ;(
 
Back
Top