Klinkt misschien raar wat ik zeg maar wat ik gehoord had, was dat een shot op snelle gietijzers het best goed doen..Originally posted by Valentino...
Oke toch maar wel dan,hier het verschil met een zo goed mogelijke afstelling.
http://vtm.tovami.com/images/scootermetingen/shot_nardo_dueplus.jpg
Check het tpm bultje aan het begin van de c16,daar zit geen powerwinst.
Maar goed dit is een standaard due plus......
Kan best dat ie ergens anders wel op presteerd.
Maar ik hou erover op,geen tijd voor...
-:-
Originally posted by Aidix
Overigens had ik ook een shot op mijn licht bijgewerkte alu-W en dat presteerde alweer van geen kant! Misschien was mij toen al een andere nieuwe versie van de alu-w in de maag gesplitst, het ding was echt niet vooruit te branden, ook niet mer een jolly of evo pijp. Draaide hetzelfde als een getunede DR of een Corsa.
Op de portmap leek hij hetzelfde als die cylinder van jou/ joel.
Originally posted by Valentino...
Brakke/brak = crap
A c16 runs around 11k rpm because its far too long.
16 BHP @ 11k rpm ?????
No way jose......
-:-
Originally posted by The_Speed_Fight
dacht het toch echt van wel...