MetraKit Sport Pro cilinders

Ach, vergeleken met z'n standaard cilinder zal het behoorlijk vet gaan :) Het slaat alleen nergens op, zelfs de carb. is aan de magere kant 8P

Vraag gewoon of hij ook ff C4-lagers, een Pro-Race-uitlaat, een fatsoenlijke krukas + een 24/25mm carb. koopt :rolleyes:
 
ja bart, jij maakt het helemaal bond, 24/25mm + pro sjees pijp + pro sjees cilinder voor dagelijks gebruik :D.
nja, ik zou proberen hem te ruilen tegen andere leuke alu 70, met nadruk op leuk :)...
 
Mja de krukas is iig een Rito, zo'n nieuwe die gelijk is aan een Doppler als ik het goed heb, met uiteraard C4 lagers.
 
Volgens mij wordt hier de MK SP bedoeld en niet de MK PRO RACE.
Ik heb zelf met die SP gereden onder mij aerox en het vlamt aardig :). Ik heb er met 17.5mm carb mee gereden.

Deze cilinder is aardig hoogtoerig en geeft veel koppel.

Ik trok er een aerox met een 70MHR REPLICA uit.
 
hmmm zelfspro race nrx n 17,5 mm was al een vooruigang op malossi sprt 70 en nrx . dus zal dat kit van je broertje ok heuswel lopen .

door die pro race heb je wel een best hooge top maar weinig koppel
 
Ach , we gaan zien, nu de cilinder binnen is ben ik al heel wat positiever. Hij is vergeleken met oudere geposte foto's van nieuwe exemplaren heel erg netjes, het ziet er allemaal wel aardig strak uit enzo. :)

Hij geeft ook behoorlijk veel compressie, ben benieuwd naar de eerste testritjes. Het wachten is nog ff op een carb.

Binnenkort heb ik wel fotos van het hele zooitje, komen allemaal op een website met alle vorderingen van de NRG. :)

Dat ik nu geen fotos heb is omdat mn broertje te ongeduldig was en het ding al gemonteerd heeft... :rolleyes:
 
Je moet hem met een flink dun pakkingkje monteren en squish op zon 0,55 zetten. Dan is er nog wel hoop op redelijk lopen...
 
Back
Top