MetraKit ProRace

hoe kan dat dan dat er zo weinig over verteld wordt (a la c20)... of is het met de uitlaat hetzelfde liedje als met de cilinder, net niet (bij de top)?
 
vond de pro race pijp niet geweldig @ mk pr II ! Verder heb ik der een evo uitlaat op gehad, was ook niks (duh) en een mhr uitlaat was ook niks (duh). Denk dat een c20 het leuker gaat doen als een pr pijp.....
 
Bart hou jij je liever bezig met Pia ;), op mina is de PR echt wel een goed pijpie. Hij is alleen niet geschikt voor 13K en hoger
 
1067381442100_1368.jpg


1064528161Marlyscootertotaal.JPG


Hier nog fftjes fotoz van de Pro racepijp onder een mina scooter .

Greetz Marly

*edit* Uitlaat hangt dus idd laag *edit*
 
Last edited:
maar is er nou echt niks uit een metrakit pro race gen 2 te halen. Met of zonder tuning. of zijn ze nog steeds zo bagger hoogtoerige gevallen zoals de gen 1 ??
 
Ik zit erover te denken om piaggio pro race gen 2 met een pro race uitlaat te gaan rijden en kijken wat eruit komt. Kan er nou nog wat uitkomen of ken ik beter naar een andere cilinder zoeken. Ik heb nog steed sniet echt feiten gezien dan een pro race ken vlammen.
 
je kan dan echt beter een athena cilinder met een c16 halen, dit vlamt ook nog behoorlijk en de afwerking alleen al is stukken beter als mk-pro race

en bovendien is het niet duur. (160-170 euro)
 
Originally posted by The_Speed_Fight
je kan dan echt beter een athena cilinder met een c16 halen, dit vlamt ook nog behoorlijk en de afwerking alleen al is stukken beter als mk-pro race

en bovendien is het niet duur. (160-170 euro)

Spreek je uit ervaring ??? Pro race untuned had ik iets van 15pk mee, terwijl het hok niet echt geweldig was afgesteld.......
 
Ik kan je vertellen MK- Pro race kan degelijk vlammen, zowel pro race 1 en 2, ik reed zelf met een afgewerkte pro race 1, met c20 en 25 mm en het reed behoorlijk voor een runner.
En sindsdien rijden hier veel mensen met Pro race 2 rond ook allemaal afgewerkt, en dat rijdt ook heerlijk, autowheelies etc...
Jammer dat ik niet gebankt had.
 
De oude prorace was overtimed,als je die dan ook nog eens gaat afwerken waarbij er altijd wat timingchange aan te pas komt dan is het helemaal overkill.
De nieuwe P.R is stukken beter qua timing en afwerking.
Afwerking blijft brak vergeleken bij de malossi/polini.
Maar das dus wel zelf te doen.
Ik ben er van overtuigd dat een nieuwe P.R tuned met een goede pijp zeker richting 20pk kan gaan,al is dat wel veel uitzoek werk.
Zeker als je ziet dat 15pk met kutafstelling haalbaar is,das met een evo nml ook zo.


-:-
 
valentino; jouw conclusie: de cilinder wordt ondergewaardeerd? (dan bedoel ik wel, na fatsoenlijk afwerken)

hij is ook zeker het proberen waard wanneer je budget niet toereikend is voor een 'MHR'-setup?
 
Originally posted by Mol

PR2 voor mina. Ziet er toch wel beter uit dan die PR1 ergens in dit of het andere topic.

It not only looks better on pictures.
The cylinder feels more complete and generaly a higher quality all over
Though the ports look the same (can't remember the particular sizes but) is there a difference, then it is small.

Though there is a 2 in the exhaust port.
 
Back
Top