MetraKit ProRace

Beetje oud topic :p maarja khad toch een vraagje.

Die ProRace cilinder is toch best hoogtoerig, zou het kunnen werken i.c.m. een Kundo KRD F1 uitlaat?

Die cilinder ziet er inderdaad erg... beestachtig slecht afgewerkt uit, maar als je em een klein beetje laat tunen, dan moet dat toch geen probleem meer zijn?

btw: Het is voor piaggio
 
Originally posted by lawtje
Beetje oud topic :p maarja khad toch een vraagje.

Die ProRace cilinder is toch best hoogtoerig, zou het kunnen werken i.c.m. een Kundo KRD F1 uitlaat?

Die cilinder ziet er inderdaad erg... beestachtig slecht afgewerkt uit, maar als je em een klein beetje laat tunen, dan moet dat toch geen probleem meer zijn?

btw: Het is voor piaggio
Tuning zou dat wel verhelpen ja,je kan hem ook gewoon af laten werken dan is ie ook goed.

Dat kan ja,PR i.c.m krd f1 maar als ik jou was zou ik lekker de PR pijp zelf pakken....is goede kwaliteit,precies voor de cilinder:)dus ook zo hoogtoerig als dat cilinder is.vriend van mij heeft die pijp ook en doet het echt zeer goed:)

greetz
 
Jah die PR pijp op die cilinder had ik ook wel door hehe....

Kheb et zelf nooit gehoord, maar iedereen zegt dat dat onwijs kabaal maakt daarom heb ik dr al niet zo veel zin in, en ik vind die KRD F1 pijp echt geil :p

Ik zocht een cilinder die het een beetje daarop zou doen, maar geen speed/manston oid. Zo hoog ligt mn budget niet.

Ik weet ook wel dat ik voor datzelfde geld dan beter een C16 met een snellere cilinder kan halen, maar kwil gewoon die F1 pijp :rolleyes:
 
Ik kan je vertellen dat een Krd ook niet bepaald stil is....:p

Na afwerking is dit denk ik best een grappige cilinder alleen ik denk dat je beter voor dat geld een Athena o.i.d kan halen. (ja ik weet dat de topic starter allang geen scoot meer heeft :p)
 
Ik heb nog 2filmpjes van een quartz met pro race 2cil en pijp. Ik kan ze alleen niet posten wel sturen ;)

//edit// Met geluid kunnen jullie zelf beoordelen of ie kabaal maakt ;) //edit//
 
hmmzz.... dit biedt perspectieven :p...
aangezien ik bang ben dat ik nooit,van mijn lang zal ze leven, het geld bij elkaar zou krijgen voor een malossi MHR 'setup', ben ik op zoek naar goedkopere, doch blazende, alternatieven (onder voorbehoud uiteraard)..

mits de PR2 cilinder goed wordt afgewerkt en dergelijke zou die in het rijtje evo en speed kunnen komen (waarschijnlijk wél onder die 2 dan)? hij blies ook minder toeren dan de eerste pro race, toch?.. of begin ik nu weer een uitzichtloze discussie?
 
Nou heb ik ook een vraagje over de PR2 racepijp.
Want die nieuwe pijp heeft de demper onderlangs. Nou wil ik graag weten of die uitlaat vergelijkbaar is met pro race 1 pijp. Of dat ie misschien zijn topvermogen afgeeft op een hoger toerental.
Weet iemand hier op het forum dit al ??


ps : het gaat hier wel om mina
 
Originally posted by streetje

//edit// Met geluid kunnen jullie zelf beoordelen of ie kabaal maakt ;) //edit//


Ik vind mijn Pro Race pijp anders een aardig kabaal maken ...
En dat bedoel ik zeker niet positief .
 
If you are planning to get a MK Pro.
Be shure that you get the 2. generation.
Better cooling and overall better made.

The Minarelli pipes. Both the old and the New are difficult to find the power in. But when you get there. It is pretty good. But. The make of the muffler are lousy and acctually. Other pipes are prefered.

The exhaust ports can be tuned if you are skilled and have the needed tools. But it will take hours and hours to get the maximum result out of it.

I have a little clip of My SR before it was tuned. By that moment it only produces around 17 Pk (16.8) but with lots of torque.
http://www.stregen.dyndns.dk/Video/2003 - 0928/MVI_3713.AVI

25 mb, but good sound and picture quality. Enjoy.
 
Ik heb nu een nieuwe Pro Race 2, de afwerking van deze cilinder vind ik nog vrij netjes. Ik weet niet of deze veel beter is als de eeste versie. ik kan geen foto`s uppen maar heb ze wel ( niet al te goed qualiteit)
 
Ik zou op mina een andere pijp er bijnemen, en dan is er wel meer dan 16 of 17 pk uit te halen schat ik zo. toch blijft het niet mijn ding die cilinders met smalle hoge spoelers en mega grote vierkant-met-fluiters-uitlaatpoort. Pijp op pia is wel erg vet.
 
Back
Top