Ik vonnut zeker vet, was die twee uur rijden egt wel waard. We kwamen daar aan en er waren al een hoop mensen, en veel gave scooters te bewonderen. Nah eerst nog wat gesleutel van sommigen kon men een beetje gaan sprinten, Bart was erg veel aan gassen, en ook Roadrunner was erg goed op dreef. Verder nog wat zipjes, en het Insane scooter tuning team met een erg vette SR, 18.1 pk maarliefst. Burnout contest was ook gaaf, gewoon erg vette dag, veel bruut spul gezien. Vooral die Zip van Twins, dat vonnik egt masterlijk... Die gozer blazen op de achterwiel, niet normaal meer... Verder nog een testbankuitdraaitje laten maken, was ook wel redelijk... 5.8 pk. Ori cilinder. Kwam ook een gozer aan met aerox, ging ook op testbank, en had alleen een NR-x eronder... 7 pk. Die gozert keek egt verbaasd, vonnut wel hoog vermogen... Ook nog aantal forum dudes ontmoet, voor het eerst, vonnik ik ook erg leuk moet ik zeggen, het gezicht bij de naam... Maar goed, volgende week zaterdag wederom scooters kijken, maar dan in Lelystad.
Applaus voor de organisatie...
Greetz Arthur