Mening en tips Scootermeeting Almelo!

Sanders

Peusjo Power
Ik en de organisatie vast ook wel willen wel eens van jullie weten wat jullie nou vonden van de Scootermeeting Almelo

Ik vond het in ieder geval superleip goed georganiseerd enhad weinig te klagen

Ik vond het dus wel voor herhaling vatbaar

Heeft iemand nog tips voor de volgende Scootermeeting Almelo?

mzzl
:p
 
Advertisement - register to remove this

geen nrx uitlaten toelaten :p die zag ik te veel :'( en dan gaan ze nog denken dat ze hard gaan ook :? maar ja das niet belangrijk gaat er om wat we der van vonden, nou ik vond het een kapot lauwe dag niks te klagen goede orginisatie enzo met de sprints goede dag zeker voor herhalingvatbaar. oja alleen die patatvrouw is beetje doof ik zeg dubbelzout krijg ik dubbelmayo :mad:
 
ik vond het ook wel strak . alluz was wel goed geregeld maar ik dacht dat er ook een gilera ice stuntteam ofzo zou komen en die is dus nie geweest .

nog een tip: volgende moet je gewoon voor 50 een straat nemen en voor 70 .


was wel druk trouwens !

laturz stefan8)

ps. zeker weten voor herhaling vatbaar!
 
Kvond het super geregeld. Zijn natuurlijk altijd dingen die beter kunnen, maar dat hou je toch. Volgende keer misschien een langere dragstrip en ook niet daar waar iedereen zijn scooter neerzet.
 
Ja het was vet..
Langere dragstrip is goed idee idd, deze was wel heel erg kort.

Minpunt: veel NRX idd met van die kneiters die zich cool voelen

Maar gelukkig geen 1 twinner gezien! :p
 
Ben ook weer terug, vond het zeker wel lachuh, aardig wat mensen ontmoet, de snelle scoots is in het echt gezien etc. zeker voor herhaling vatbaar!

Maar idd een langere dragstrip, dan had Joel wat meer kunnen laten zien en Twins gast iets minder.

Maaruh ik vondh et allemaal goed gelukt, mijn fotos en films komen asap online.
 
Originally posted by DanceTrend
Ja het was vet..
Langere dragstrip is goed idee idd, deze was wel heel erg kort.

Minpunt: veel NRX idd met van die kneiters die zich cool voelen

Maar gelukkig geen 1 twinner gezien! :p

Dat gehalte nrx viel echt wel mee, stond wel een hoop van zulk soort gastjes langs de kant, maja boeiuh zien ze ook is hoe het moet, ik kon me er niet echt aan ergeren, naja 1 zon gozer met een Aerox en een nardo, een 70cc giet ofzo, en 2 malossi stickers voorop, die vond ik wel seer irritant.
 
Originally posted by Sjoerdyo


Dat gehalte nrx viel echt wel mee, stond wel een hoop van zulk soort gastjes langs de kant, maja boeiuh zien ze ook is hoe het moet, ik kon me er niet echt aan ergeren, naja 1 zon gozer met een Aerox en een nardo, een 70cc giet ofzo, en 2 malossi stickers voorop, die vond ik wel seer irritant.

Je bedoelt die dude met die scheven bek en dat Nardo carterdekselding? Die was sip :)

Ik heb nog wel Ixil Twin gezien onder een DNA :p

Wel lache ook dat dr duitsers waren, internationale meeting ;)

Ik vondet al met al gewoon een vette dag, jammer dat wij niet meer mee gingen naar de Mac, maja, helaazz (enne Boeie, die Happymeal krijg je nog wellus :p)
 
Het was een supermooie dag vandaag, alleen jammer dat de dragstrip zo kort was en dat de printer van de testbank het niet deed.
Ik zou best wel graag de grafiek van die 10 pk van mij willen zien. :)
 
Originally posted by NastroAzzuro


Je bedoelt die dude met die scheven bek en dat Nardo carterdekselding? Die was sip :)

Ik heb nog wel Ixil Twin gezien onder een DNA :p

Wel lache ook dat dr duitsers waren, internationale meeting ;)

Ik vondet al met al gewoon een vette dag, jammer dat wij niet meer mee gingen naar de Mac, maja, helaazz (enne Boeie, die Happymeal krijg je nog wellus :p)

Kan wel zijn dat dat hem was grijs gele eroks iig. Ik ging ook met zon gozer lullen (eigenaar van een Booster in ut blauw, stond bij die vette Benelli, en die was frans.... Ook behoorlijk internationaal
 
het was kats lijp vandaag... die dragstrip toch wel wat langer ja, en probeer het de volgende x eens op een zondag te doen..... is ook leuker voor de mensen die zaterdags moeten werken!! maar verder : geslaagd dacht ik toch....... volgende maand nog een x? :p
 
Ik vonnut zeker vet, was die twee uur rijden egt wel waard. We kwamen daar aan en er waren al een hoop mensen, en veel gave scooters te bewonderen. Nah eerst nog wat gesleutel van sommigen kon men een beetje gaan sprinten, Bart was erg veel aan gassen, en ook Roadrunner was erg goed op dreef. Verder nog wat zipjes, en het Insane scooter tuning team met een erg vette SR, 18.1 pk maarliefst. Burnout contest was ook gaaf, gewoon erg vette dag, veel bruut spul gezien. Vooral die Zip van Twins, dat vonnik egt masterlijk... Die gozer blazen op de achterwiel, niet normaal meer... Verder nog een testbankuitdraaitje laten maken, was ook wel redelijk... 5.8 pk. Ori cilinder. Kwam ook een gozer aan met aerox, ging ook op testbank, en had alleen een NR-x eronder... 7 pk. Die gozert keek egt verbaasd, vonnut wel hoog vermogen... Ook nog aantal forum dudes ontmoet, voor het eerst, vonnik ik ook erg leuk moet ik zeggen, het gezicht bij de naam... Maar goed, volgende week zaterdag wederom scooters kijken, maar dan in Lelystad.

Applaus voor de organisatie...

Greetz Arthur
 
O ja, vergeten... Ik vonnut erg jammer dat ik Ruben R. met ze aerox niet heb kunnen zien vlammen... Zag er wel zeer gaaf uit, en het geluid dat ie af en toe produceerde... Erg jammer... En ik hoorde ook van iemand, dat Cozmo tijdens burnen vastloper had? Klopt dat... ?

Massol
 
Misschien wel handig als iemand een opsomming maakt van de vermogens die er gehaald zijn vandaag en door wie, is wel k0el om te weten misschien :)
 
Originally posted by -=PIN=-
Misschien wel handig als iemand een opsomming maakt van de vermogens die er gehaald zijn vandaag en door wie, is wel k0el om te weten misschien :)
Moet je met valentino regelen, hij heeft alle grafieken nog in de compu staan. Printer deed het helaas niet.
 
Back
Top