rempedaal is ook klaar (eerste post) , nu komt nog een steuntje frezen en een stepje draaien , maar dat komt wel goed dacht ik :*
heb ook nog ff voor een malaguti een tuitje gemaakt voor in de benzinetank , bij f15 kun je slecht bij de kraan dus maar zo opgelost , mischien een idee voor andere met hetzelfde probleem en dan gewoon een kraantje tussen de slang..
dat was het weer , morgen maar eens velgen kijken en een paar nieuwe stukken gereedschap ophalen , paar beitels freesjes etc.
Tjee melf jij bent echt goed bezig..
Maar is het de bedoeling om hiermee te gaan racen?? of gewoon de lol van het bouwen??
Zal er wel over heen gelezen hebben denkzz
Groetjes roelof
Het kraantje in de tank kun je toch ook altijd open laten.
Het tweede kraantje in de leiding kun je dan gebruiken voor het afsluiten van de benzinetoevoer.
ook heb ik het gat in het schakel en rempedaaltje op maat gemaakt voor de voetstepjes , zodat ie goed kan draaien over het stepje er komt nog een Nylon busje tussen om slijtage te verminderen..
ook zal ik nu eens een keer beginnen met de voetsteun voor de rechterkant
is het niet een idee om die schokbreker andersom te zetten? dan is de aansluiting onderaan al beter bij je brug. en bovenaan kan je dan meschien iets met ene stukje koker fixen met een pijpie erin ofzo.!
haha , ja , daar had ik wel aan gedacht maar ik wil m toch zo hebben , maar dat is even 5 minuten kijken , dan even wat slijpen , draaien en lassen en het is opgelost