Meeting Heule en Harelbeke 2007

Status
Not open for further replies.
eindelijk wordt het eens wat leuker voor de verticale sprinters, maar dit neemt niet weg dat er nog altijd pia AC en hori AC bestaat. Zal leuk worden dit jaar, en kijk er al volop naar uit :+

greetz
 
Doe maar 8 juli en 19 of 26 aug. want anders kunnen de mensen uit Nijmegen niet komen :O zou zonde zijn :p vorig jaar ook veel schik gehad :p en jaar der voor ook :D Alleen 1 tip hou het overzichtelijk ! :D
Suc6 !
 
Doe maar 8 juli en 19 of 26 aug. want anders kunnen de mensen uit Nijmegen niet komen :O zou zonde zijn :p vorig jaar ook veel schik gehad :p en jaar der voor ook :D Alleen 1 tip hou het overzichtelijk ! :D
Suc6 !

8 juli - Zoetermeer (wattstraat industrieterrein)


Dus kan al niet op 8 juli.. Wij zelf kunnen niet op het weekend van de 29ste juli. Blijft er nog over 15 juli of 22 juli. En dit hangt nu af van het stad Kortrijk hé. Ik weet dat ze ook vinkenzetting doen op dat terrein. Dus ja wij wachten ongeduldig hé :)


Harelbeke is bijna 100% zeker dat het op 26augustus zou zijn :)
 
Heule is vandaag officieel aangevraagd. Het zal normaal 22 juli zijn. 15 juli was al bezet door de vinkenzetting, zoals ik dacht :) Nuja beter een meeting dan geen meeting hé mensen :D
 
Heule is vandaag officieel aangevraagd. Het zal normaal 22 juli zijn. 15 juli was al bezet door de vinkenzetting, zoals ik dacht :) Nuja beter een meeting dan geen meeting hé mensen :D

normaal op alle 2 aanwezig samen met de AC ice en BHT frame
 
Wij hadden graag geweten of er veel "super specials" komen :) Is voor de beker.. indien er niet veel komen gaan we dan voor een "verassing" voor de Scooter Special en scooter 70, maar shuut das nog allemaal geheim ;) ;) ;)
 
Last edited:
Ik had eens een vraagje ik zit met Booster ac blok , maar met nitro velgen op , dus achteraan met schijf? mag ik dan ook gewoon in de ac 70cc mee rijden ?

Hoop van wel , want in Lc kan ik niet veel gaan doen e :p

alvast bedankt .

Ik zal aanwezig zijn op beide meetings.
 
Ik had eens een vraagje ik zit met Booster ac blok , maar met nitro velgen op , dus achteraan met schijf? mag ik dan ook gewoon in de ac 70cc mee rijden ?

Hoop van wel , want in Lc kan ik niet veel gaan doen e :p

alvast bedankt .

Ik zal aanwezig zijn op beide meetings.

als je AC rijd kan je toch moeilijk bij de LC vliegen é ...
 
Vraagje

Ik heb een vraagje met betrekking tot sprints...

Als ik nu geen SBO wil rijden maar gewoon wel wil vrij sprinten...Moet ik me hiervoor dan op tijd aanmelden om te kunnen meerijden of is dat dag afhankelijk...

Wie het eerst is wie t eerst maalt..

Gr,
Manuel
 
Ik heb een vraagje met betrekking tot sprints...

Als ik nu geen SBO wil rijden maar gewoon wel wil vrij sprinten...Moet ik me hiervoor dan op tijd aanmelden om te kunnen meerijden of is dat dag afhankelijk...

Wie het eerst is wie t eerst maalt..

Gr,
Manuel


Is geen SBO!!! Dus moet je geen grote bedragen neerleggen, gewoon komen, entree betalen, en meesprinten, competitie of vrijsprint, dat mag jij bepalen :) Maar zou dom zijn om niet mee te doen met competitie ;)

xxx

Grtz

Lieke
 
vind sbo wel geen weg gesmeten geld hoor ,,

heb je verzekering enzo er bij ,,

en zit altijd mooi in elkaar :)

maarja niet sbo: veel sprintgelegenheid ;)
 
vind sbo wel geen weg gesmeten geld hoor ,,

heb je verzekering enzo er bij ,,

en zit altijd mooi in elkaar :)

maarja niet sbo: veel sprintgelegenheid ;)



heb dan ook NOOOOIT gezegd dat het weggesmeten geld is hé??? Heb gewoon gezegd dat je gewoon je entree moet betalen en je mag sprinten!

Tot daar de discussie
 
Kunnen jullie 2 aub dit ergens anders uitvechten , begin er nou een beetje genoeg van te krijgen .

Jullie happen op alles wat jullie vanelkaar lezen .
 
was nie slecht bedoeld van mij ,,

was bedoeld dat je msch ook zo kon kijken voor zo'n verzekering ,,

mijn ma en pa zouden het allesinds liever hebben dat er zo'n verzekering komt!
 
Ik ga proberen op 1 van de meetings zeker aanwezig te zijn.

Kunnen jullie al meer informatie geven over de automatenklasse?

Duf zal dan de duidelijke regels opstellen voor automatenklasse zodat ze op tijd in orde kunnen gezet worden :)

En als ge meer info nodig hebt die hij dan nog niet zal gepost hebben, zeg het gerust hé :)
 
jammer dat de ene op 26 augustes is:( op mijn verjaardag dus niet aanwezig en de 22ste julie waarschijnlijk ook niet is volgesn mij bouwvak vakantie
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top