Meeting Heule en Harelbeke 2007

Status
Not open for further replies.
8 juli en 5 augustus is er een sbo meeting
is dan niet slim om dan een meeting te plannen, zodat er toch ook nog mensen komen die ook sbo rijden en ook gewoon de vrije sprints af willen gaan.
 
8 juli en 5 augustus is er een sbo meeting
is dan niet slim om dan een meeting te plannen, zodat er toch ook nog mensen komen die ook sbo rijden en ook gewoon de vrije sprints af willen gaan.

Zoals gezegd zullen wij met de sbo planning ook rekening houden ;-) Wat Riddick zeg moet jet niet serieus nemen, hij weet van niets..
We weten ook wel dat het 8 en 5 sbo is ;) kijk naar de voorgestelde datum's ;) staat er niet tussen hé dacht ik? :D *D Dacht ik* ;)


grtz

Lieke

*Edit: verdomme ik dacht verkeerd ^^ staat er wel tussen dus.. raar want had nochtans goed gekeken.. maar bon we zullen dus ermee rekening houden *D
 
Zoals gezegd zullen wij met de sbo planning ook rekening houden ;-) Wat Riddick zeg moet jet niet serieus nemen, hij weet van niets..
We weten ook wel dat het 8 en 5 sbo is ;) kijk naar de voorgestelde datum's ;) staat er niet tussen hé dacht ik? :D *D Dacht ik* ;)


grtz

Lieke

*Edit: verdomme ik dacht verkeerd ^^ staat er wel tussen dus.. raar want had nochtans goed gekeken.. maar bon we zullen dus ermee rekening houden *D

dacht dat je mocht zeggen waneer het je best uitkwam :?

had ik toch zo verstaan en doe niet zo vernederend tegen mij of ga ik eens vernederend doen tegenover jullie !

stopt mee jullie gezever!
 
dacht dat je mocht zeggen waneer het je best uitkwam :?

had ik toch zo verstaan en doe niet zo vernederend tegen mij of ga ik eens vernederend doen tegenover jullie !

stopt mee jullie gezever!

Reactie voor jij zei: hebben jullie al vaste datum's en jij antwoord gewoon met heule 22 en harelbeke 5?

Dit lijkt volgens mij op het feit dat jij speculeerde over de vaste datum's en niet over de datum's die jou het best uitkomen.

Iedereen mag zijn mening zeggen maar harelbeke op 5 aug ga al niet.
 
Reactie voor jij zei: hebben jullie al vaste datum's en jij antwoord gewoon met heule 22 en harelbeke 5?

Dit lijkt volgens mij op het feit dat jij speculeerde over de vaste datum's en niet over de datum's die jou het best uitkomen.

Iedereen mag zijn mening zeggen maar harelbeke op 5 aug ga al niet.

ah wistniet dat de reactie voor mij die was srry
 
We gaan kijken om morgen de brieven binnen te smijten se :) Voor heule zal het nog een eindje wachten zijn, voor harelbeke veel minder want het bedrijf antwoord vrij vlug (binnen de week

We laten jullie zeker iets weten :) en indien de 2 datum's bekend zijn, verander ik het topic naam ook ;)
 
Brieven voor harelbeke zijn binnen bij lano + politie..

heb gevraagd voor de 26ste augustus :) verwacht volgende week een antwoord van beide.

Voor heule zal het ietske later zijn, zal misschien morgen gaan voor brief binnen te brengen :)

Zal vanavond nog beslissen met zoetje of we nu een apparte klasse maken van mina hori en mina verti 70
 
Brieven voor harelbeke zijn binnen bij lano + politie..

heb gevraagd voor de 26ste augustus :) verwacht volgende week een antwoord van beide.

Voor heule zal het ietske later zijn, zal misschien morgen gaan voor brief binnen te brengen :)

Zal vanavond nog beslissen met zoetje of we nu een apparte klasse maken van mina hori en mina verti 70



???
 
Hoop ook dat er een Ac klasse komt, Heb een leuk setupje zitten op booster maar kan niet op tegen die Lc.

Ben zeker van de partij op beide meetings maar toch voorstander van apparte ac klasse zou heel leuk zijn voor mij.
 
Is besloten mensen :) scooter 70 zal dit jaar in 2 verschillende klassen worden onderverdeeld::

- Scooter 70 AC
- Scooter 70 LC

Voor de custom show qua top3 gaan we eerst gaan kijken naar de prijzen van de bekers ;)

Later daar meer over... :)

:*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top