23 juli 06 Legale meeting België - Heule

Duf

Well-Known Member
Aangezien er in België nog erg weinig sprint meetings zijn. Vind ik dat we een achterstand hebben op nederland, en dit zou niet mogen want België is zeker ook een meeting waardig.

Er waren tot nu toe 2 degelijke en bekende meetings in België, maar daar zullen we proberen verandering in te brengen, en zoals wij hier in België ook meeting-gek zijn, hebben we maar besloten om zelf ook een meeting te organiseren!

Na wat moeilijkheden met Stad Kortrijk heb ik eindelijk mijn aanvraag goedgekeurd gekregen (na 2 maanden). We zijn dus direct aan de slag gegaan met alles te bespreken hoe en wat we gaan doen. En met trots presenteer ik hier de flyer voor onze meeting:


[ir]http://www.meeting.dforce.be/MeetingHeule.jpg[/ir]


Algemene informatie:

Plaats:
4 linden 3
8501 Heule
West-Vlaanderen
België

Datum:
23 Juli 2006

Entreeprijs:
Bezoekers: 5EURO
Per scooter: 8EURO
1€ Korting in VVK!

Verdere info in verband met de sprints:

Categoriën:

Algemene vereisten
Scooter 70
Scooter Special
Automaten
Super Special
Schakelbrommers (tot nu toe enkel vrij sprinten)

Voor technische en keurings gegevens meer info op de links! (binnenkort online)

En ook de mensen met een optische bink kunnen hier ook de strijd aangaan in een Custom Show. Natuurlijk zal er ook een testbank aanwezig zijn waar de persoon met de hoogste pk’s ook een plaatsje mag innemen op de tribune!

Er is op het terein reeds een Bar/café aanwezig maar je alle drinks kunt halen, een hamburgertent is natuurlijk een must maar die moet ik momenteel nog regelen.

Dagprogramma:

9:00 Terrein open
10:00 – 14:00 Keuring
10:00 – 15:00 Vrij sprints
15:00 – 15:30 costum show
15:30 – 18:00 competitie sprint
16:30 - 18:00 Redbull Promo babes
18:30 prijsuitreiking

Testbank: XSH Testbank
Startsysteem: D-Force Startsysteem Met tijd- en reactie-tijdsmeeting

Routebeschrijvingen: (binnenkort online)

Komende uit richting Antwerpen
Komende uit richting ...
Komende uit richting ...

Voor meer info: www.meeting.dforce.be
Forum: www.dforce-projects.be/meetings/
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Vandaag het goede nieuws ontvangen dat de aanvraag aanvaard is dus de meeting gaat door!!! info komt zo snel mogelijk ;)
 
neen, het is niet in samenwerking met de sbo

er zijn nog enkele trobs maar ik zal er morgen meer over weten
 
als je reeds meer info wil kan je al es hier terecht: [edited]

Svp als je info heb, post het hier en verplicht mensen niet naar andere websites te gaan. [/edit]
 
Last edited by a moderator:
Ronnie said:
Hoe zit het met vergunningen en gemeente?
Kan je ons hier wat wijzer uit maken?


om ietske beter antwoord te geven dan duf:

het terrein zelf is van het stad Kortrijk. Daarom hebben we een aanvraag moeten doen of het terrein eigelijk wel mag gebruikt worden voor zo'n evenement. Na een tijdje wachten heeft het college besloten de meeting goed te keuren en krijgen wij dus van de week nog de officiele papieren binnen. Je moet weten, we hebben ook de goedkeuring gekregen van de politie om dit te doen... anders mochten we ook niet ;)
 
bedoeling is om mensen hele namiddag zoveel mogelijk sprints te laten maken.

oa testbank, hamburgers,....


Zeker komen
 
Last edited:
el bandino said:
Het wordt zotte meeting. Geen gedoe zoals op lely en smp mega lang aanschuiven om te keuren en dan max 2 sprintjes trekken. NEEN, dit een meeting voor de echte liefhebber. Hier zal een hele namiddag mogen gesprint worden met een zeer proffesioneel startsysteem.

oa testbank, hamburgers,....


Zeker komen

Wie weet is het wat.. kijk met de tijd wel, want is nog wel een stukje rijden vanaf de Kop van Noord-Holland

Off-topic: Op lelystad heb ik in de 2 dagen 20x gesprint oid..:)
 
Waarom een nieuw topic maken. Je kan de begin post toch editten. (btw. je kan dit topic zelf sluiten).
verder lijkt het me wel een leuke meeting om naar toe te gaan als er wat meer info is :).
 
Testbank is op die dag beschikbaar dus 9/10 zal hij aanwezig zijn :)
tegelijkertijd ook een shop met vele onderdelen die tijdens het sprinten broodnodig kunnen zijn ;)
 
Back
Top