16 Juli Legale Scooter meeting in Drachten (Friesland)

MAYKEL_MK1 said:
Ow, maar die gele-jas meneer vroeg of ik nog wat argumenten had over de meeting, wat de volgende x eventueel beter zou kunnen. Dus zo in gesprek gekomen.

Was vooral over de straat waar iedereen stond. Ben je daar aan het sleutelen of wandelend naar de baan toe. En dan knallen er lui met dik 100 tussendoor, vond ik toch redelijk gevaarlijk :X

En nog bedank dat ik je vest kon lenen :W :*

Hmmz vaag van die gele-jas. Maar ja dat was idd wel gevaarlijk. Was ook niet de bedoeling. Maar ja zoiets was niet te stoppen. Volgend jaar dus rekening mee houden.

Ja is wel goed hoor.
 
Loserhond said:
drachten%20(63).JPG


wat scoorde deze mb op de testbank? is er wat over bekend kwa setup. ik zie waterkoeling, dus kan een zeta zijn maar kan ook nsr/mbx blok onder gebeunt zijn.

weet iemand er wat meer over?
 
Staat ook een heel verhaal over in de plaatselijke krant!

zelfs nog een stukje over Gabriel ze vriendin die op ze rox knalde;)

en een dom stukje over een jonge die vet stoer praat heeft dat ze scoot makkelijk 100 gaat en dat die snelheid wel makkelijk is om voor de politie weg te rijden, btje jammer:L
 
GROSSIE said:
Staat ook een heel verhaal over in de plaatselijke krant!

zelfs nog een stukje over Gabriel ze vriendin die op ze rox knalde;)

en een dom stukje over een jonge die vet stoer praat heeft dat ze scoot makkelijk 100 gaat en dat die snelheid wel makkelijk is om voor de politie weg te rijden, btje jammer:L

scan us in?
 
GROSSIE said:
Staat ook een heel verhaal over in de plaatselijke krant!

zelfs nog een stukje over Gabriel ze vriendin die op ze rox knalde;)

en een dom stukje over een jonge die vet stoer praat heeft dat ze scoot makkelijk 100 gaat en dat die snelheid wel makkelijk is om voor de politie weg te rijden, btje jammer:L

Ja het begint al met de titels, 1 op de voorpagina: Jeugd op snelle scooter's is vragen om ongelukken. En bij het stukje zelf staat: Vol gas en zonder helm het noodlot tegemoet. Dan komt die kerel met zijn stoere verhaaltje. En dan stukje over presentatie van nieuwe campagne. En dan stukje over Gabriel z'n vriendin. Staat zelfs een quote over haar in

"ik was best zenuwachtig. Daarom durfde ik het gas niet vol open te draaien, maar in de volgende race doe ik dat wel."
 
heeft die pannekoek van een verslaggever ook weer zown nrx n00b gezien zonder helm hé kk :|
stom volk weet ut altijd weer te verneuken voor de mensen die serieus met een hobby bezig zijn :L
 
Back
Top