16 Juli Legale Scooter meeting in Drachten (Friesland)

aeroxbergum

Well-Known Member
Hier bij bericht over legale scooter meeting 16 Juli in drachten op de nieuwe slip baan het VEC naast de airstrip. Op deze dag zullen er verschillende dingen te doen zijn.

nou het is 16 juli in drachten begint 11 u tot een uur of 4 en verder jah er kan gesprint worden voor 6 euro zelf mensen uit dagen wel in zelfde zoort klasse dus niet dan je met een 50cc tegen een 70 getuned en alles staat en verder zijn der die dag nog andere actieviteiten en er is een voorloginting van RDW over brommer kenteken in voer en er is een domonstratie motor waar dingen mee worden gedemonstreerd . Het inschrijven gebeurt op die dag zelf.
Voor de mensen die niet sprinten maar komen kijken is de entree 3euro.
Je hebt geen nummer etc.. Wel word je scooter gecontroleerd door de leiding van de meeting daar:). Certificaat moet aanwezig zijn.

Er is ook nog een stuk terrein waar je kunt oefenen op sprinten:) (Asfaltweg)

Er is gepraat met de Politie etc.. Geen rollerbank controles en zulk soort ongein.


Heb je nog vragen stel die a.u.b niet aan mij ik post dit alleen maar voor iemand.

Maar mail of voeg hem toe op msn: valentinoroxjuh@hotmail.com


 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Graag ff iets meer info + evt wat pix :)

Als er genoeg animo voor is komen wij sowieso ook wel , zo ver is het niet :p
 
Volgens mij is het wel een mooi plekje, maarjah ..wil wel meer info en eventueel pics inderdaad:)
 
het is 16 JULI.....Volgens mij staat het verkeerd in de titel. In zijn post zelf staat 16 juli. (zaterdag) 16 juni is op een donderdag. Dus dat zal wel niet kloppe:+
 
Klinkt leuk, maar het moet wel goed geregeld worden enzo.

Zou leuk zijn als er een testbank is en een startsysteem :)
 
Ik heb even met die jongen gechat. Hij had het erover dat er een startsysteem zou worden geregeld en misschien ook nog een testbank.
 
100% niet aanwezig...

dan ben ik keihard bezig met m'n scooter, lelystad is pas de deadline :)

helaas pindakaas... :p
 
RobinV said:
Ws. dan ook niet aanwezig ivm verbouwing @ scooter :*

das je geraden ook jonge :p er moet flink wat gebeuren om de mensjes op lelystad de oonen :)

dat gaat egt wel goed komen })

en @ justin : ander keertje tog :p :*
 
Back
Top