23 juli 06 Legale meeting België - Heule

MSSH said:
Mag ik eerst en vooral de organisatie feliciteren met een geslaagde 1e meeting waarvan ik hoop dat die nog vaak herhaalt zal worden.
Jammer dat er wat vertraging was door het warme weer die afkoelen van de scooter belemmerde, maar ik ben blij dat toch iedere racer het respect en geduld kon opbrengen om op de ander te wachten.

Iedereen die geweest is bedankt voor deze topdag en hopelijk tot gauw.

Mss nog 1 kleine tip: zorg de volgende keer voor een noodplan als je systeem niet werkt. Nu waren jullie eerst redelijk lang aan het kibbelen over hoe je het ging doen en op het moment dat ik te hulp schoot was het eigenlijk zo geregeld. Maar al doende leert men :) Neemt niet weg dat ik het een gave meeting vond.


was ook wel wat van de stress e;) :D was niet voorzien dat het niet zou werken hehe maar alvast bedankt voor te helpen die problemen met die sensors enzo worden verholpen, tegen harelbeke meot alles normaal perfect geregeld zijn, dus harelbeke word zeker evengoed als heule, mss wel beter :)
 
Meeting was best vet,
vrij veel volk voor een belgische meeting die voor de 1ste maal plaats vond!
mooie sprintbaan en veel plaats om te testrijden.+ralf+

het verliep alleen beetje chaotisch toen de tijdsmeting plots niet meer mee wilde,en men niet echt voorzien was op een plan B:p
Al bij al toch nog goed verlopen,mede dankzij 1 van de rijders (MSSH) die de organisatie ter hulp schoot.<]

was ook eerste maal dat cb-dude tegen andere snelle scooters kon sprinten op mijn hok+ralf+
scooter 70 : dennisM
scooter special : MSSH
super special : njah,niet moeilijk als je de enige bent in jou klasse:+ :L
tijdens vrije sprints 1 sprint verloren,tegen dennisM,zen zip was gwn retesnel:p

spijtig dat XSH niet kwam opdagen met hun testbank,was wel eens benieuwd wat men 20.000km oude team waarmee ik 4 jaar lang iedere dag mee naar school reed presteerde op de bank:+

hopelijk harelbeke met tijdsmeting,ben er zeker van dat de organisatie er alles zal aan proberen te doen om het goed werkend te krijgen.
dan zal de meeting nog vetter zijn dan dat heule al was!
 
Lieke said:
je belofte niet nakomen en dan nog eens niet durven oppakken op de gsm?

Zelfde geld voor Razma en shop dat ze had geregeld? Hebben we ook niets van gezien, nochtans nog gisterenavond ook al helemaal zitten regelen!

Hier beschuldig je Inne toch echt wel.
 
Jasper V said:
Hier beschuldig je Inne toch echt wel.


eerste zin is niet op inne :)

en ivm de shop ik weet dat zij er niet aan kan doen, en dat heb ik ondertss ook al gezegd he ;) maar op de dag zelfs was dat wel ff vervelend dat er niemand afkwam :)

Maar hoe dan ook, de meetings is ZEER goed verlopen :)
 
Hier de rest van de pics die ik heb:

Machiel vs Donny:
DSC_9733.jpg


DSC_9734.jpg


DSC_9735.jpg


Donny:
DSC_9736.jpg


DSC_9737.jpg


Jimmy VS ikzelf:
DSC_9738.jpg


2de deel:
DSC_9739.jpg


DSC_9740.jpg


Hoi: (duff ook serieus aan het kijken)
DSC_9743.jpg


DSC_9744.jpg


Dag Kenny:
DSC_9747.jpg


Dikkebollen.com (die achterste was heel de tijd aan het Loenzen ..):
DSC_9748.jpg


Beid een valse start:
DSC_9751.jpg


Herkansing (waar m'n tegenstander een slechte start heeft)
DSC_9753.jpg


Jimmy VS donny
DSC_9756.jpg


:L:
DSC_9758.jpg


DSC_9760.jpg


Reflectie van de sprintbaan in het vizier (h):
DSC_9764.jpg


DSC_9766.jpg


DSC_9768.jpg


DSC_9769.jpg


Piaboost vs ikzelf: (waar ik een leuke start had :x)
DSC_9769.jpg


Waarop dit volgt:
DSC_9770.jpg


DSC_9772.jpg


DSC_9773.jpg


DSC_9779.jpg


DSC_9782.jpg


Vinny wil ook Wet-look:
DSC_9784.jpg


DSC_9787.jpg


DSC_9799.jpg


DSC_9800.jpg


DSC_9800.jpg


DSC_9801.jpg


Wim z'n ding:
DSC_9801.jpg


DSC_9803.jpg


DSC_9804.jpg


Daar stonden we dan:
DSC_9806.jpg


DSC_9807.jpg


Leuke foto van een leuk blok :):
DSC_9809.jpg


Sprintbaan:
DSC_9813.jpg


DSC_9818.jpg


Mijn uitlaatje
DSC_9820.jpg


Mijn velgje (op foto ziet het er leuk uit)
DSC_9822.jpg


Piaboost:
DSC_9823.jpg


DSC_9825.jpg


DSC_9827.jpg


DSC_9830.jpg


DSC_9832.jpg


DSC_9833.jpg


Toppppiieeee:
DSC_9837.jpg


Afsluiter van Jimmy:
DSC_9841.jpg


Dat is alles wat ik heb kwa foto.

Grtz Hans
 
Blue Shark said:
En het startsysteem en tijdsmeting was n eindwerk van iemand! chapeau dat iemand daar zen tijd en zweet aan besteed +ralf+
Het is opzich goed dat iemand zo'n systeem probeert te maken (ik weet zelf hoeveel werk het is), maar om zo'n onbetrouwbaar systeem te gebruiken voor een meeting vind ik dan weer minder.
 
Back
Top