23 juli 06 Legale meeting België - Heule

Jasper V said:
Het is opzich goed dat iemand zo'n systeem probeert te maken (ik weet zelf hoeveel werk het is), maar om zo'n onbetrouwbaar systeem te gebruiken voor een meeting vind ik dan weer minder.


Dat er wat kwaaltjes zijn voor de eerste keer dat et gebruikt wordt op een meeting is toch logisch? Hoe kan het anders goed worden als het niet uitbundig kan getest worden. Nu ik weet wat er fout gegaan is en kan gaan zal ik deze problemen verhelpen en zorgen dat ze niet meer kunnen voorkomen. Zodat het systeem dan wel betrouwbaar is. Wat het ook is want thuis ging het perfect, op de dag zelf is er blijkbaar iets fout gegaan toen het in de namiddag niet meer ging want smorgens ging het perfect ;)


En ivm met Inne ik weet dat je gwn probeerde te helpen. Ik heb er je ook voor bedankt, maar de dag zelf was het gwn stressen toen ik er nog niets van gehoord had. Ik beldje idd wat TE vroeg op maar ik wou al van zaterdag weten hoe de vork in de steel zat met de shop en heb je nummer pas laat gekregen zaterdag, zondag had ik de tijd niet in het oog en dacht dat het al een stuk later was.

De meeting is toch goed verlopen, alhoewel er geen shop en bank was :)
 
Jasper V said:
Het is opzich goed dat iemand zo'n systeem probeert te maken (ik weet zelf hoeveel werk het is), maar om zo'n onbetrouwbaar systeem te gebruiken voor een meeting vind ik dan weer minder.

Onbetrouwbaar? Excuseer mij, dit systeem was al GETEST geweest. Het ging wél goed. Het was ook de eerste keer dat het systeem op een meeting stond, je moet toch ergens beginnen? We kregen dan ook een tipje om de lampen wat verder te zetten, en ze misschien wat sneller te laten reageren, dit gaan we nu ook doen voor Harelbeke.

Wat Inne betreft: de mensen die er niets mee te maken hebben, gelieve zich hier dan ook buiten te houden. Inne kan een aardige pm van mij verwachten met wat uitleg. Ze had voorgesteld van het te regelen, we dachten dat het in orde was en dat die shop ging komen. Wisten wij dat de shop zelf nog moesten belissen wat en hoe?!

We konden dit zelf wel regelen, we kregen geen gsm-nummer van de shop dus waren die onbereikbaar. Inne had vriendelijk voorgesteld om iets te regelen, we vertrouwden haar volledig en ze heeft dit vertrouwen zeker en vast niet geschonden.

Ondertussen is het rechtgezet met XSH ook. Openbare excuses voor wat ik een paar pagina's terug gezegd heb. Bleek dat de testbank kapot is, maar de mail die ze gezonden hebben, is nooit aangekomen. Zelf kunnen ze er niets aan doen. Wij ook niet. :)

Al bij al was het ondanks deze kleine dingetjes een goede meeting. :)
 
cb-dude said:
hele leuke pics spasta bedankt

is een EOS cam zeker van jou ?

Nikon D70s.
Ralf: sponsor mij dan een Canon, dan zal ik daar foto's mee schieten :*

DennisM. said:
Mooi foto's spasta, Ik wist alleen niet dat jij er was met scooter.

Hehe jep.

Dit is m'n scooter:
DSC_9724.jpg


Dit 'standje' was van ons:
1834388.jpg


Duf said:
kan je altijd zien aan zen leuke vizier dat hij het is :d

:+

Lieke said:
Bleek dat de testbank kapot is, maar de mail die ze gezonden hebben, is nooit aangekomen.

Waarom wordt zoiets per mail vermeld en niet per telefoon oid.
Mail niet aangekomen.. als ze hem al gezonden hebben hadden ze kunnen weten dat er een kans bestond dat hij niet zou aankomen.

Zoiets begrijp ik dan weer niet.
Maarja boeiend. Harelbeke weer xsh of ditmaal toch een andere bank?

Grtz Hans
 
Spasta said:
Nikon D70s.
Ralf: sponsor mij dan een Canon, dan zal ik daar foto's mee schieten :*



Hehe jep.

Dit is m'n scooter:
DSC_9724.jpg


Dit 'standje' was van ons:
1834388.jpg




:+



Waarom wordt zoiets per mail vermeld en niet per telefoon oid.
Mail niet aangekomen.. als ze hem al gezonden hebben hadden ze kunnen weten dat er een kans bestond dat hij niet zou aankomen.

Zoiets begrijp ik dan weer niet.
Maarja boeiend. Harelbeke weer xsh of ditmaal toch een andere bank?

Grtz Hans

Mijn foutje dit :) Was compleet vergeten om gsm-nummer te geven, dus kon hij niet bellen. Hij vermeld ook dat ze gingen bellen als ze een nummer gehad hebben dus hier ligt de fout volledig bij mij!!! |( |( |( |(

Ondertussen alles geregeld met Inne ook. :)

Hans je foto's zijn werkelijk prachtig! Wij kijken morgen voor meer foto's online te zetten ;)
 
Mooie foto's spasta:) Ik vind die foto van mn broertje (fonz nrg) op de sonic tegen dennis met zn zip echt super nice:D
Overigens over mijn mooie spiegelviziertje, waarin de sprintbaan te zien is; als je van dichtbij had gekeken had je meerdere vette vingers gezien:p

Voor de rest wil ik aan lieke kwijt: Hartstikke leuk dat je de meeting georganiseerd hebt, maar al deze reacties die je nu krijgt zijn ook onderdeel van het "organiseren". Commentaar, reacties, feedback, gezeik, complimentjes....Het hoort er allemaal bij!
We weten nu echt wel dat je je best hebt gedaan en dat je het zelf een goede meeting vond:)

Lieke said:
Maar hoe dan ook, de meetings is ZEER goed verlopen :)

Lieke said:
Al bij al was het ondanks deze kleine dingetjes een goede meeting. :)
 
Ff die vertanding veranderen en dan is deze sonic wel goed voor de 150 meter:)
Nogmaals; blijf het gas erop houden heh als je de lucht in komt 8P
 
Snappie said:
Ff die vertanding veranderen en dan is deze sonic wel goed voor de 150 meter:)
Nogmaals; blijf het gas erop houden heh als je de lucht in komt 8P

je heb maar 1 vertandig voor sonic en die is weer te zwaar. vind ik dan.
 
Correct, daarom rijden wij ook met een lang blok onder de sonic en dan heb je veel meer keuze. Nadeel is wel dat je dan in de scooterspecial klasse valt bij de SBO sprints.
 
Mouluh said:
je heb maar 1 vertandig voor sonic en die is weer te zwaar. vind ik dan.

Je kunt ook vertanding laten maken:) ..
weet niet hoe belangrijk het voor je is om een goede tijd te rijden, maar zo verschrikkelijk duur is het nog niet eens.
 
en dan blijf je bezig met het maken van die vertandingen, aangezien je niet in 1x weet welke wel en welke niet goed is:p

overigens was deze baan in heule maar 100 meter en kwam alles met onze vertanding nog wel in orde, maar voor de 150 meter moet er echt een andere in.
 
Back
Top