23 juli 06 Legale meeting België - Heule

We zijn van het principe dat iedere scoot die binnen wil, moet betalen. Dus ja zelfs als je met je scooter enkel komt kijken moet je er de ingang voor betalen. :)
 
En ja hoor!
Er zal gezorgd worden voor schitterend herinnerings materiaal, zowel fotos EN film van de meeting en sprints,
dit mogelijk gemaakt door de mensen van kenijn.be
 
We gaan morgen kijken voor de bekers! We gaan dan een foto trekken natuurlijk dat jullie ze op voorhand kunnen bewonderen :D

bekers zijn er voor:

- scooter 70
- scooter special
- scooter super specials
- automaten
- Custom show
- Testbank (hoogste pk)
 
Lijkt me wel een peue meeting om heen te gaan.zal eens kijke of er meer bij mij uit de buurd mee willen.

Is het alleen voor de schakels vrij sprinte??
 
momenteel wel, als er genoeg opkomst is met schakels gaan we waarschijnlijk ook competitie houden :)
 
mensen, zeker komen naar deze meeting, is ongelooflijk goed georganiseerd, zal erg veel volk komen, hebben nu al van veel mensen ( sprinters gehoord dat ze komen) er is eten en drinken genoeg, terein is perfect voor te spriten, erg mooie vlakke grond, er zal een onderdelen shop zijn, ... alles wat je wilt zeker komen! ;)
 
Kleine update op de site,

routebeschrijving komende vanuit antwerpen zal deze avond nog online staan :)
 
Zoooo

Aan die foto's te zien is het terrein perfect denks :winner:

Daar wil ik zeker wel een aantal kilometers voor afleggen})

Bart
 
Terrein is zeker en vast vlak! Over die scheur moet je niet inzitten, er zal zeker plaats genoeg zijn voor ernaast te sprinten :D ;)

Héhé eindelijk een beetje reactie :D Wacht maar tot de bekers er zijn en we de foto's ervan zullen posten :eek: :W -:-
 
Back
Top