Meeting Heule en Harelbeke 2007

Status
Not open for further replies.
Ik had eens een vraagje ik zit met Booster ac blok , maar met nitro velgen op , dus achteraan met schijf? mag ik dan ook gewoon in de ac 70cc mee rijden ?

Hoop van wel , want in Lc kan ik niet veel gaan doen e :p

alvast bedankt .

Ik zal aanwezig zijn op beide meetings.

dan ben je waarschijnlijk special aangezien je geen grote velgenmaat mag gebruiken om in scooterklasse mee te doen.
 
hmm, zit ook met SR velgen op mina verti. Zou wel jammer zijn als ik voor de sprint van velgen zou moeten veranderen en dan voor de custom terug die SR velgen :p
 
man man man, wat een regelmenten voor klasses, neem de regels eens over van de SBO. Normaal kent iedereen die wel van ergens ofzo. Of geef die regelmenten van jullie dan eens duidelijk door.
Ik weet zelfs niet wat jullie regelmenten zijn!
 
Zou wel Spijtige zaak zijn , tis tenslotte voor de veiligheid dat ik achter schijf steken heb e , achja als ik dan uit ac klasse val zou wel heel erg zijn.

gelieve eens duidelijk de klasses is duidelijk te regelen


Greets Bram
 
Artikel 1 - Specificaties Technisch Reglement Scooter 70

1.1 De scooter moet voldoen aan het algemeen technisch reglement.
1.2 Niet-vermelde onderdelen in het algemeen reglement mogen niet veranderd worden.
1.3 De cilinderinhoud mag de 70cc niet overschrijden.
1.4 De montage van een killswitch is aanbevolen. Indien aanwezig dient deze doormiddel van een trekkoord aan de rijder te zijn bevestigd.
1.5 Borging is gewenst (zie art 3.1 algemeen technisch reglement)
1.6 Elke scooter moet zijn voorzien van volledige beplating met uitzondering van de onderkuip en de stuurbeplating (aanpassingen uitgezonderd)
1.7 het motorblok moet van het originele gehomologeerde model zijn.(koeling is vrij)
1.8 Wijzigingen aan het frame en/of motorblok mogen de wielbasis en zithoogte niet aanzienlijk verandert ten opzichte van het originele gehomologeerde model.
1.9 Wijzigingen aan het subframe zijn toegestaan mits het motorblok de originele gehomologeerde positie behoudt/
1.10 Minimaal 10” velgen.

ZIJN regels van SBO en een 10 inch en een 13 inch schelen serieus in zithoogte hoor.
 
ofwel moet je dan een kortere veer steken en foursche verlagen maarja... Btw ik heb hier een 10 inch velg liggen die evengroot is als een 13 inch, natuurlijk scheelt dit in de band maarja, de zithoogte is evengroot zoals met 10 inch dus pas je de zithoogte niet meteen aanzienlijk aan :) Maar we weten nog niet eens de regels dus is het gewoon afwachten en kijken wat de organisatie ervan zegt ...
 
euhm cd dude > deze zaken worden normaal niet bekeken op sbo, ze houden wel degelijk rekening met de hoogte vanaf de wielbasis dacht'k.

Dus niet gezien naar de wielen, tenslotten rijden er zeer veel mensen in de scooter70 met 13 wielen ;)

swat, vind het vrij dom om daarover te bazuinen.
mijn conclusie > alles AC sprinters vallen in dezelfde klassen, natuurlijk moet je dan niet afkomen met een ac sprinter waar het een of ander aan verlast is qua fourche of motorblokophanging.

greets
 
Hallo iedereen,

Voor die reglementen zullen jullie eventjes moeten wachten! Mijn moeder ligt op intesief voor haar hart en de meetings zijn deze week de laatste van mijn zorgen!! Sorry had het ook anders gewild...

Ik ga nu wat proberen te slapen..

Groetjes

Lieke
 
heule zal niet in Juli plaatsvinden... het terrein was bezet :( Meer informatie over de vaste datum later!
 
nuja als men hier in SBO niet op controleert ??? sja dan zal ik ook maar een grotere velg steken, alle beetjes helpen om beter te kunnen starten :p
 
euhm cd dude > deze zaken worden normaal niet bekeken op sbo, ze houden wel degelijk rekening met de hoogte vanaf de wielbasis dacht'k.

Dus niet gezien naar de wielen, tenslotten rijden er zeer veel mensen in de scooter70 met 13 wielen ;)

swat, vind het vrij dom om daarover te bazuinen.
mijn conclusie > alles AC sprinters vallen in dezelfde klassen, natuurlijk moet je dan niet afkomen met een ac sprinter waar het een of ander aan verlast is qua fourche of motorblokophanging.

greets

ja std aerox/sr wielen ofz :?

mocht je nu met 13' wielen op een booster ofzo zitten denk ik wel dat ze er naar zullen kijken ,,

kijk naar Ruben ,, ook geen verlening van wielbasis zit (geloof) ik ook in de specials ,,
 
Ruben# rijdt volgens mij met staaf en dat is de reden waarom die in die klasse rijd.

Er staat niets beschreven in scooter 70 klasse op velgen, enkel que verlassingen. Het motorblok of dergelijke mag zo niet liggen dat de hoogte wijzigd, velgen hebben hierbij dus niets te maken!

greets!
 
Meeting harelbeke staat vast op 26 augustus!!! :) Juist bevestigende telefoon gehad van meneer lannoo ;) en deze zal nog eens een officiele brief sturen. Van de politie van harelbeke hebben we ook al toelating!! :) Dus hier is alles in orde ;)

Nu nog kijken voor heule..
 
Lieke staan de datum's nu al vast ? want dan moet ik verlof regelen op mijn werk en zij willen dat zo snel mogelijk weten pm me anders even

mvg Donny
 
Ruben# rijdt volgens mij met staaf en dat is de reden waarom die in die klasse rijd.

Er staat niets beschreven in scooter 70 klasse op velgen, enkel que verlassingen. Het motorblok of dergelijke mag zo niet liggen dat de hoogte wijzigd, velgen hebben hierbij dus niets te maken!

greets!

Neen, niet daarom mijn beste vriend:*

Heb een sd carter ipv dd.
 
Lieke staan de datum's nu al vast ? want dan moet ik verlof regelen op mijn werk en zij willen dat zo snel mogelijk weten pm me anders even

mvg Donny

Check pm ;)

BTW: wij denken er sterk aan om een beker te geven aan de scooter met de snelste reactie tijd van de dag (vorig jaar was dit spasta)
Vinden jullie dit overdreven of eerder leuk en gepast?

De top3 van de custom komt er sowiso!! :)
 
Check pm ;)

BTW: wij denken er sterk aan om een beker te geven aan de scooter met de snelste reactie tijd van de dag (vorig jaar was dit spasta)
Vinden jullie dit overdreven of eerder leuk en gepast?

De top3 van de custom komt er sowiso!! :)


klinkt erg goed ;)

btw ik ben er zeker ook, dit keer met scooter die WEL sprintklaar is:D ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top