Meeting Heule en Harelbeke 2007

Status
Not open for further replies.
Check pm ;)

BTW: wij denken er sterk aan om een beker te geven aan de scooter met de snelste reactie tijd van de dag (vorig jaar was dit spasta)
Vinden jullie dit overdreven of eerder leuk en gepast?

Ik vind het idee niet zo goed. Stel er zijn 5 personen met een reactietijd van 0,1 seconden. Wat ga je dan doen..
 
Ik heb al eens paar x reactie tijd gehad van 0,00. Je kan dan nog beter een beker voor de snelste tijd van de dag, of voor de hoogste top ofzo.
 
Hmmmm wij willen een originele prijs geven, dus ieder id is welkom :) Dat van snelste tijd is zeker niet slecht, maar er is dan wel 90% kans dat hij met 2 bekers naar huis gaat hé, hoogstwaarschijnlijk is hij dan de winnaar van zijn klasse ook..
 
wat is dat weer iets dom!

Gewoon de bekers van de klasse's of wat dan ook!

Zorg voor een testbank en geef daar nog een beker voor!

Mijn voorstel:

Iederen klasse drie prijzen, eerste drie krijgen bekers en de eerste een paar handschoenen.
Winnaar van de testbank (hoogste score), onderscheidt gemaakt tussen 70/80cc! > iedere hoogste bankscore > hoeft gene beker eventueel, maar bv een uur banken bij de persoon dat de testbank verzorgt op de meeting !


greets
 
Winnaar van de testbank (hoogste score), onderscheidt gemaakt tussen 70/80cc! > iedere hoogste bankscore > hoeft gene beker eventueel, maar bv een uur banken bij de persoon dat de testbank verzorgt op de meeting !


greets


degene met het hoogste aantal pk's heeft vrij weinig meer aan een uur banken...
 
Het moet niet die moment opgenomen worden he, het kan altijd eens leuk zijn om een bankuurtje te krijgen. Bij niemand materiaal ofzo kan het wel eens handig zijn!

BTW: ik ben iemand die bijna altijd op de bank gaat voor die naar de sprint gaat; ik wil nog weten of alles deftig inorde is of dat er mogelijks nog dingen aangepast moeten worden!
 
Gewoon een Knock-out zoals vorig jaar ... wie overblijft wint de beker :W Of zoals op andere meetings : de top 3 belonen met een beker of...en je kan misschien een extra beker/prijs inzetten voor diegene die de snelste tijd heeft en eventueel als er een testbank is voor het hoogste vermogen ..?

Grtz Robby
 
robby dat kan niet he, snelste tijd is zowiso een winnaar van een klasse ergens. dus die krijgt al een beker en zou ni leuk zijn voor andere.

Gewoon hoogste testbank en / of knock-out!

testbank : hoogste score > uurtje banken als prijs (geldigheid een jaar ofzo)
knock-out : winnaar > een paar goede sprinthandschoenen!

greets
 
Gewoon de winnaars van de verschillende klasse's belonen = top 3 ? of misschien top5 aangezien iedereen wel graag een prijs wil winnen :p al is het een medaille/sleutelhanger..

Grtz Robby
 
sandor, wie de hoogste snelheid haal is mogelijk ook de snelste in zijn klasse he ;)
is niet altijd, want iemand kan slechtere reactie tijd hebben, maar toch hard over de streep gaan.
Denk persoonlijk wel vrij moeilijk bij te houden maar kan wel mogelijk gemaakt worden ;)
 
Hoogste top is wel leuk. Verder zou ik de eerst 3 van elke klasse belonen, moet niet allemeel met een beker zijn, kan ook medaille oid. Voor de rest ook nog prijsje geven aan hoogste vermogen en ook een top 3 maken van de customshow.

greetz
 
Ellows,

Sowiso zijn er deze volgende bekers:
- top 3 custom show scooters
- top 3 custom show mopeds
- voor iedere klasse krijgt de winnaar een beker
- Testbank hoogste pk

Nu dat van die medaille kan te doen zijn (normaal gezien, ik beloof nog NIETS!) er zal worden over nagedacht.. Dat van dat uurtje banken vrees ik of het mogelijk is, we zien dan ook wel, we zijn tenslotte maar februari :)

@ Blue_Rox_Twins: voor je iets "dom" noemt gelieve ermee rekening te houden dat wij ook maar eens origineel uit de hoek willen vallen voor JULLIE gezeligheid... altijd dezelfde bekers, we dachten gewoon eens aan afwisseling meer niet...
 
hebbe ook besloten om ambulance te laten komen voor beide meetings, met dank aan stad Kortrijk voor de goede tips! :)

Top 3 van de klasse is normaal gezien ook doenbaar..

We gaan voor meer volk, betere meeting, meer bekers en meer FUN :D
 
Misschien anders een prijsje voor de beste combinatie

rijder - scoot

Ja liever zo een prijsje waar eigenlijk niemand perfect van weet wie hem winne zal.

groetjes.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top