Meeting Heule en Harelbeke 2007

Status
Not open for further replies.
Ik zou ervoor proberen te zorgen dat je een stuk weg hebt waar het gewoon veilig is om te sprinten en te remmen en zorgen dat er geen extreme hobbels in zitten .

Misschien een ander stuk weg een optie ?
 
Ik vind dat dit ook op andere meetings zou moeten gebeuren, zo heeft mina verticaal en horizontaal ac ook een kans
 
Last edited:
@ riddick, jah, dat wij moesten schreeuwen was omdat er ook veel lawaai was ... lijkt me logisch,

en wat de organisatie? wij doen ons uiterste best om alles veilig te houden, maarja, jij kan alles beter dus bewijs JIJ het zelf dan es dat je het kan, als de "organisatie" toch mar zo slap en flauw en slecht is zoals jij zegt ...


@ dennism, het was dan ook onze eerste meeting ,en we werkten voor het eerst met de sprekers, tuurlijk dat het niet vlekkeloos verloopte, als je dan meeting harelbeke bekijkt dan zie jet dat het veel beter was, en het was dezelfde crew...

oja, "Riddick" maakt niet langer deel uit van de Crew...
 
Last edited:
Ik zou ervoor proberen te zorgen dat je een stuk weg hebt waar het gewoon veilig is om te sprinten en te remmen en zorgen dat er geen extreme hobbels in zitten .

Misschien een ander stuk weg een optie ?

Ten eerste, zo gemakkelijk is het niet om een meeting te organiseren en we hebben hier geen plaats in overvloed ook om een te geven in de omgeving :)

Ten tweede, het was op voorhand gezegd dat op heule 100m was en dit wegens veiligheidsredenen, de remweg was wel degelijk, misschien iets vroeger remmen en niet altijd op laatste ogenblik zoals velen het doen ? :p Dat was op de reply van Snappie bedoeld :) Dus dit jaar zal heule ook 100m zijn, anders moet je over een té gevaarlijke hobbel heen.. wij zien liever 50m korter van sprintbaan en een goed afgelopen meeting, dan 150m sprint en 80% kans dat de mensen die hun sprinter nog niet goed onder controle hebben in het publiek zien gaan en afvoeren naar ziekenhuis..

Ten derde, zoals reeds vermeld, heule was onze allereerste meeting, wij wisten zelf nog maar half hoe alles in elkaar zat, zo slecht is het niet afgelopen dacht ik? :) Nog eens érg bedankt aan Tim en Twan voor de hulp!! :) Wij beloven ook dit jaar een duidelijke en betere communicatie met de rijders... Maar moeten jullie ook beetje de moeite doen :p bv door motor af te leggen als ik iets probeer uit te leggen tussen al die opgefokte scoots die gaze staan te geven ;) :D

Indien er nog vragen en suggesties zijn, zijn deze meer dan welkom hé mensjes, maar liefst naar de organisatie gericht dan :)
 
Over remweg en sprintbaan afstand kan je moeilijk gaan zeuren van Heule. Anders wordt het gwn te gevaarlijk en die remweg vond ik nu niet direct kort. en Op heule kwamen we toe. moesten we betalen en ipv 40€ inkom voor ons allen vroeg die maar 28€ ( bvb hé) ik vind dit geen probleem voor ons, maar jullie als organistatie zullen dit minder tof vinden. Het was zo'n struize gast met tn's en zwart haar die ons geld regelde. (zelfde als bj de start). Harelbeke mocht en kon denk ik ook iets langer. Jullie zien maar, ik zie die plaats 1 keer per jaar dus kan ze moeilijk beoordelen.

grtz
 
laat gewoon de afstanden maar zoals ze waren, we moeten stellen dat er ook mensen zijn zoals ik, beunhaas of andere die zonder veringen rijden. Ik wil niet voorhebben zoals ruben# bv die in harelbeke ook gevallen is door een hobbel.

Ik heb liever een kortere en veiligere sprint dan een langere en onveiliger!

Geef mij maar de 100m sprints, pakske veiliger


> ps: is er mss geen mogelijkheid om te sprinten in Harelbeke in een andere richting? (van in inkom naar de sprintbaan? is toch ook vrij lang? ben wel niet zeker over daar iets ligt!)
auto's dan plaatsen waar de sprint is of waar de custom was vorige keer?

greets!
 
@ riddick, jah, dat wij moesten schreeuwen was omdat er ook veel lawaai was ... lijkt me logisch,

en wat de organisatie? wij doen ons uiterste best om alles veilig te houden, maarja, jij kan alles beter dus bewijs JIJ het zelf dan es dat je het kan, als de "organisatie" toch mar zo slap en flauw en slecht is zoals jij zegt ...


@ dennism, het was dan ook onze eerste meeting ,en we werkten voor het eerst met de sprekers, tuurlijk dat het niet vlekkeloos verloopte, als je dan meeting harelbeke bekijkt dan zie jet dat het veel beter was, en het was dezelfde crew...

oja, "Riddick" maakt niet langer deel uit van de Crew...
ja schreeuwen omdat er lawaai was zal wel :cool:

maak je zelf wat anders wijs ,,
 
laat gewoon de afstanden maar zoals ze waren, we moeten stellen dat er ook mensen zijn zoals ik, beunhaas of andere die zonder veringen rijden. Ik wil niet voorhebben zoals ruben# bv die in harelbeke ook gevallen is door een hobbel.

Ik heb liever een kortere en veiligere sprint dan een langere en onveiliger!

Geef mij maar de 100m sprints, pakske veiliger


> ps: is er mss geen mogelijkheid om te sprinten in Harelbeke in een andere richting? (van in inkom naar de sprintbaan? is toch ook vrij lang? ben wel niet zeker over daar iets ligt!)
auto's dan plaatsen waar de sprint is of waar de custom was vorige keer?

greets!


We gaan dan keer een van deze dagen weer het terrein van Harelbeke verkennen ^^ U id is zeker niet slecht en we gaan het dan ook op tijd laten weten !! We beloven u dat we alles ervoor gaan proberen om alles optimaal te laten verlopen ;)
@ Freezingmass: We zijn later op de dag op de hoogte geweest van die dingen, je hebt nu een keer geluk gehad :p volgend jaar niet meer hoor ^^ (got pm freezingmass btw :) zal het daar beter uitleggen ;) )

Grtz

Lieke hier onder liefje zijn account :p
 
@ Freezingmass: We zijn later op de dag op de hoogte geweest van die dingen, je hebt nu een keer geluk gehad :p volgend jaar niet meer hoor ^^ (got pm freezingmass btw :) zal het daar beter uitleggen ;) )

Ik zie het niet als geluk ofzo. ik heb ook al een paar dingen georganiseerd en inkom is een belangrijke inkomst. Dus ik wou het jullie ff melden.
Ik vond de baan in Harelbeke goed. Ze moet niet langer zijn of korter. En heule was imo ook goed. Iedereen wil 150meter sprinten, maar Heule laat dat cker niet toe en Harelbeke daar zou dat wel lukken, maar of het veilig zou zijn ?

grtz ;)
 
diene weg recht op de andere sprintbaan (waarvan je binnenkwam) was veel langer dan het rechte stuk, je hebt er ook een bekken in om de andere in te laten verzamelen om terug te komen. Kan zelfs mooier zijn om het terrein in te delen denk'k.

Swat, kgeef jullie maar een ideetje ;)
 
Zal wel weer in mijn nadeel uitdraaien dat ik dom ben hé ;)

Zij heeft dat niet beweerd maar hoeveel is 5*7+4*4? ik denk dat dit de inkomsprijzen waren. We moesten meer als 40ˆ betalen cker aan inkom. en jij zei pas 28 toen iemand dat voor de grap zei! dus uiteindelijk de organisatie was mss niet slim om jou daar te zetten, maar dan had jij ook wel iets kunnen doen é. Ik maak je niet uit dat je niet goed bent in wiskunde ofzo, maar pak dan een rekenmachine mee hé.

voor de rest trug ontopic!!!

Hebben jullie al weet van datum's?

grtz
 
Er zijn nog geen datum's vastgelegd, dus gelieve ook niet te speculeren...

We gaan morgen met de brieven naar stad Kortrijk, dan laten we jullie iets weten .. The usual thing ;) Goedkeuring, scannen van brieven, bekers bestellen bla bla bla ^^ ;)

xx
Lieke
 
Zijn er nog meer plannen? (buiten het sprinten)

grtz ant

The usual thing zeker? Custom enz ook bij..

Eventueel overwegen van bij custom een top 3 te maken (en dus ook 3 bekers uit te reiken)

Maken dat er een testbank komt gvd :p (wie enz zeggen we nog niet aangezien we nog geen zekerheid hebben)

En ideëen zijn altijd meer dan welkom ^^ (indien een shop spontaan wilt komen mag deze altijd pm'n, mailen whatever :) ) Hiervoor zijn er te weinig in de buurt..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top