This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

meeting ede

Status
Not open for further replies.

duh :|
het was ook maar een grapje menno
check de smile ""
 
ey uh meeting.. leuk.. nu ik nog me scooter heb... dan bouw ik hem weer ff goed dan blaas ik wel ff mee wamnneer ? kzag iets over 2 weken ofzo? leeuk,,
 
hey erik wanneer krijgen we wat extra info waar het is enzo en wat we gaan en waar we gaan eten
of is dat allemaal nog het zelfde als twee weken geleden
mzzl
 
het is dus de 16e om 13:00 bij bouwcenter , vanaf daar gaan we een stukje rijden en tussendoor sprinten , route moet nog besproken worden dus als je suggesties heb . . . . . laat maar horen ,

we gaan dus eten bij ''de lantaarn'' helaas zal ik daar zelf niet bij kunnen zijn (afhankelijk van de tijd) maar als het goed is gaat fokke mee en neemd hij daar de leiding over
zoniet vraag ik bij deze of menno het dan over wil nemen

WE GAAN NIET OVER DE SNELWEG !!!

er word wel gefilmt , ik neem zelf ook mijn cam mee , mijn vriendin gaat achterop filmen tijdens het rijden !!!
dit zorgt voor vette beelden
 
wat wel leuk is over de ginkelse hei naar arnhem ofzo
en sprinten op het industri terein in ede op zondag middag is er niemand en toen we naar nijmegen gingen wouden we dat ook doen alleen kwam er niks van terecht beetje jammer
 
we gaan dus niet naar neimegen , ik was van plan om te sprinten op de kievietsmeent in ede , waar met meeting ede1 ook gesprint werd

ginkelse hei vind ik persoonlijk niet zon goed plan
beter dan maar over bennekom -> oosterbeek

arnhem vind ik persoonlijk geen goed plan , maar als jullie er heen willen met zn allen vind ik het prima

laat maar wat horen
 
ja maakt mij ook niet uit of we over de ginkelse hei gaan als we maar een lange rechte weg hebben waar ff vol door kunnen trekken net zo als op de terug weg van nijmegen en hoef ook niet per se naar arnhem maar maakt mijn niet zo veel uit.
de ginkelse hei is ook niet zo veilig inverband met controlles en flitsers. zo is michien ook gepakt dus
 
een neos uitlaat heeft een piemel dat is een buisje dat in de bocht begint en dat een cm of 5 langins dat moet je 1 cm voor de bocht af zagen en dan dicht knijpen in de bankschroef
LET OP dat je genoeg ruimte over houd voor het dicht knijpen

maar wat heeft dit te maken met de meeting in ede.
 
hey

weet je al hoeveel gasten er ongeveer komen en zijn de weers voorspellingen goed
waarom doen we het niet een week later dan kan jij ook gewoon normaal mee ik bedoel dan kan je ook mee naar de lantaarn en kun je ook naar de meeting in hoofddorp

het is maar een idee
 

zit al dicht...

als het een week later word kom ik niet..
 
als ik naar hoofddorp zou gaan kom ik tijd te kort omdat ik om 18:00 een etentje heb met mijn vriendin

dus het blijft gewoon op de 16e staan
 


nee man , gewoon helemaal erafzagen en vlakslijpen dus nix overhouden tot er een gat zit en die met een vlak plaatje dichtlassen , prestaties zijn dan beter
 
kan ik wel een keer doen ja.. helemaal deraf slopen en plaatje op lassen.. maare zit er voor de rest nog een buisje in bocht of zo ?? :?

sorry voor oftopic
 
de route die we gaan rijden is vanaf ''bouwcenter'' naar kieviets meent gewoon industrie terein enzo , daarna rijden we terug langs bouwcenter , langs sjoerd zijn huis (tilanuspark), over de laan der verenigde naties , willy brandlaan , frans halslaan , zandlaan , edese weg, /bennekom/ molenstraat , comandeursweg , kierkamperweg , heelsumse weg , keienbergseweg , bennekomse weg ,/heelsum/ utrechtse weg -> oosterbeek -> arnhem


en de terug weg word het zelfde terug alleen gaan we de zandlaan niet meer op maar :

edese weg , bennekomse weg (in ede dus) , klinkerbergerweg , eikenlaan , nieuwe kazernelaan , arnhemse weg -> helemaal rechtdoor langs de mac en aan het einde links en we rijden zo het museumplein op WAAR DE LANTAARN ZIT


mensen kijk op de kaart of zoek een kaart op internet en laat me weten wat jullie vinden van deze route

laat me ook weten wat jullie in de buurt van arnhem willen doen
mischien daar aan de kade een groepsfoto maken ofzo , weet ik veel
 
Originally posted by Glenn
kan ik wel een keer doen ja.. helemaal deraf slopen en plaatje op lassen.. maare zit er voor de rest nog een buisje in bocht of zo ?? :?

sorry voor oftopic

als er geen buisje in meer in zit aan het begin dan was het hem wel denk ik
 
Status
Not open for further replies.