Malossi/fabrizi 85mm drijfstang

Status
Not open for further replies.
salaam,

bij de yamaha's 350cc tweetakt blokken monteren ze ook langere drijfstangen.
Dit doen ze alleen om het blok betrouwbaarder te maken bij hogere toerentallen.
Volgens mij is dit bij de scoots ook de reden.....
P.S theorie zuigt en praktijk rulezzzz
greetzzz tino
 
Kijk een praktijkman .. hehe ....
dat is ook mijn motto Tino... maar dat wisten we al... rekenen werkt minder dan proberen
 
Tja, gelukkig zouden we zonder theorie 3 keer zolang met de praktijk bezig zijn om hetzelfde resultaat te krijgen.

En een beetje begrijpen waarom iets werkt ipv alleen maar constateren dat iets werkt is ook nooit weg vind ik.
 
alleen maar weten dat het een positief ffect heeft heb je niets aan... het lijkt me erg belangrijk (zeker bij tunen blabla) dat je weet WAAROM het een positief dan wel negatief ffect heeft... anders blijf je proberen
 
Inderdaad,zowel ivo als ruud hebben gelijk.
Zonder theorie geen praktijk en het is leuk te weten waarom iets bij de een wel en bij de ander weer niet werkt.
Maar theorieen zullen altijd in de praktijk uitgevoerd moeten worden,anders weet je niet of de theorie wel opgaat.
Ik heb al zo vaak voor het blok gestaan met theorieen die niet of juist wel bleken te werken.
Enne zoals ivo zelf ook wel zal ondervonden hebben is het tunen van tweetakten iets magisch,zet twee dezelfde setups naast elkaar en ze geven allebei wat anders aan vermogen.
Het blijft water naar de zee dragen.

Vriendelijke greetzz tino
 
Hoop op meer toeval deze winter ...:) maar goed... wanneer gaan we nou eens iets concreets van jou zien Ivo?? ik ben nu toch onderhand wel benieuwd naar de resultaten van je... heb nog nooit een uitdraai gezien van je.....:p
 
We zullen nog wel eens zien of dat ding van jou zo hard zal lopen van de winter.
Vergeet niet dat ik je pijp maak,een schotje zit er zo in.:#
En hou nou eens op met ivo pesten.
BTW heb ik besloten om er toch maar 20 te maken gezien de vraag van pia dudes.
Maar eerst de mina's.
greetzzz





Originally posted by Ridderruud
Hoop op meer toeval deze winter ...:) maar goed... wanneer gaan we nou eens iets concreets van jou zien Ivo?? ik ben nu toch onderhand wel benieuwd naar de resultaten van je... heb nog nooit een uitdraai gezien van je.....:p
 
Grapjes tussen rudi en mij hoef jij je niet mee te bemoeien hoor.


(reactie op r-rox)
 
Ja saai heh. Ben te lam om naar iemand met een etstbank te gaan di emeer dna 100km van me af zit.

En twins zegt steeds dat het binnenkort kan.

Maareh, ik moet nog een pijp hebben, omdat valentino toen ineens niet mee rop mijn mails, belletjes, faxen, smsén whatever reageerde.

KAn nu toch niet tegen jullie opboxen, hoewle het wel over de 19 moet zitten (puur in vergelijking met 18,6pk van jokl).
 
Sorry ivo,had wat probs thuis.
Die zijn intussen opgelost.
Jij staat bovenaan de lijst voor de pia's.
Zodra het af is hoor of lees je van mij.
Greetzzz



Originally posted by Ufo
Ja saai heh. Ben te lam om naar iemand met een etstbank te gaan di emeer dna 100km van me af zit.

En twins zegt steeds dat het binnenkort kan.

Maareh, ik moet nog een pijp hebben, omdat valentino toen ineens niet mee rop mijn mails, belletjes, faxen, smsén whatever reageerde.

KAn nu toch niet tegen jullie opboxen, hoewle het wel over de 19 moet zitten (puur in vergelijking met 18,6pk van jokl).
 
Originally posted by Ufo
Grapjes tussen rudi en mij hoef jij je niet mee te bemoeien hoor.


(reactie op r-rox)

djeez....
Dat was puur een reactie omdat jij normaal ook al zo arrogant als de tering bent, nooit iets delen terwijl het openlijk op inet staat.
en als niemand zich er niet mee mag bemoeien zet het dan niet hier.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top