Mag Ik Ff Wat Kwijt???

nee

p.s. zitten zou ik niet doen, je zal misschien 5 dagen moeten zitten, lijkt "leuk", maar je krijgt wel een strafblad.
En dat is niet leuk als jij later voor je werk een bewijs van goed gedrag moet hebben!
 
scoop643 said:
nee

p.s. zitten zou ik niet doen, je zal misschien 5 dagen moeten zitten, lijkt "leuk", maar je krijgt wel een strafblad.
En dat is niet leuk als jij later voor je werk een bewijs van goed gedrag moet hebben!


dat strafblad heb je dan tog maar een paar jaar
 
Ik zou gewoon rustig proberen om de onkosten voor het standaard maken vergoed te krijgen. Een crimineel mag tenslotte ook zijn pistool als aftrekpost aan de belasting opgeven. :rolleyes:
 
moet ik nou eigenlijk nog een papier hebben waarop staat dat ik mijn scoot heb ingeleverd??

een soort bewijsje?

zo ja, die heb ik niet gehad

:S
 
Aerox Jaguar said:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.....

dus..... :p:p:p ;)

Thank you, thank you. Far to kind :)
 
anders houden we het ff ontopic ofzo.....

@ franky, je kan sowieso brieven sturen (spreek me ff aan op msn, en ik stuur je wel een standaard brieft)

Door die brieven te sturen krijg je hem sneller terug.

En of je een bewijs moet krijgen dat je je scooter daar staat hoeft volgens mij niet.
 
scoop643 said:
anders houden we het ff ontopic ofzo.....

@ franky, je kan sowieso brieven sturen (spreek me ff aan op msn, en ik stuur je wel een standaard brieft)

Door die brieven te sturen krijg je hem sneller terug.

En of je een bewijs moet krijgen dat je je scooter daar staat hoeft volgens mij niet.


gaat ff niet

internet ligt eruit thuis

KPN weer :|
 
het zal wel lastig worden om het aan te vechten en je zult waarschijnlijk alleen maar wat speling krijgen door de verwerkingstijd van jouw bezwaarschrift (ongeveer 3 a 4 maanden)
 
Chris@neorally said:
het zal wel lastig worden om het aan te vechten en je zult waarschijnlijk alleen maar wat speling krijgen door de verwerkingstijd van jouw bezwaarschrift (ongeveer 3 a 4 maanden)
ai weer fout :) je kan pas bezwaar maken nadat de boete is betaald...als je bezwaar gegrond wordt verklaard krijg jeje geld truggestort...
 
hoi

mijn internet werkt gelukkig weer



nu heb ik gister met mijn neef (politie) gesproken en hij zegt dat ik :

1 - een bezwaarschrift moet schrijven (omdat ik verplicht een overtreding moest maken voordat hun mankementen aan mijn brommer constateerden,ofwel ze namen mij zonder reden mee)

2 - een klaagschrift om mijn scoot terug te krijgen (bijvertellen waarom je je voertuig terug wilt)

die eerste zijn div. generators voor waar je een voorbeeldbrief uit kunt laten rollen

maar dat klaagschrift

heeft iemand dat aleens moeten schrijven??

zoja zou je die hier willen posten of mij die willen mailen(f.blom@hccnet.nl)???

ik zit nml steeds met een soort writersblock , ik heb geeen idee hoe zon brief eruit moet komen te zien (het is dus niet zo dat ik jouw brief instuur, ik gebruik hem alleen als opmaakvoorbeeld)

zijn er nog verdere tips?

en als ik mijn scoot weer ori moet maken

dan gooi ik me 50cc erop met std carb filter en uitlaat (hopelijk rijd hij dan weer 50)
maar moeten mijn knippers dan ook weer werken ed. ???
en de teller??

mvg

franky
 
als er knipperlichten opstaan moeten ze werken, staan ze er niet op moet je ze ook niet hebben, althans zo is het hier.
 
je begint gewoon met het adres waar die heen moet
dan zet je neer geachte meneer/mevrouw
dan kaart je aan wat er gebeurt is. en doe het in alinea's
dan een afsluiting zoiets als...ik hoop snel iets terug te horen...of ik hoop dat alles zsm goedkomt.
daarna met vriendelijke groet Frank
*handtekening*
jou volledige naam

(kan zijn dat er foutje in zit, tis van 2 jaar terug) d8 het wel zo ong :X
 
Back
Top