Mag Ik Ff Wat Kwijt???

gilardoninrg said:
zo naait hij je hard dan :|
ik zou bezwaar in dienen... als je de boete krijgt..
ik had ook zoiets.. ik ga met std sr op roller (1,4 kw)
ik krijg een boete van 66 euries...
ik krijg hem thuis en hij is 99 :|

'Standaard' en dan 1,4 halen??? Jaja :)
 
Ik vind die rollerbanken zowiezo vreemd!
Even iets: Lach me maar uit, maar mijn pa is wout.
Toen ik net mijn neos kocht zonder varioringetje wilde ik wel eens kijken hoeveel vermogen hij aangaf op de bank.
Dus ik met mijn neo's en 2 maten met allebei een rox zonder varioring naar het politiebureau toe. Vrijwillig testen dus, zonder boetes.
Ik met neo's: Rij het hardst en trek het hardst op.
Op rollerbank: 0.7 kw
Peter met Aerox: Rijdt iets zachter als mij en trekt minder hard op.
Op rollerbank (hij zat er zelf op en weegt 90 kilo): 0.9 kw
Ruud met rox: Rijdt het langzaamst en trok het minst hard
Rollerbank: 0.8 kw

Ik weet dus niet of je hier iets aan hebt, maar ik wil hier maar mee zeggen dat die dingen maar heel vreemd werken en dat er eigenlijk geen zak van klopt.
 
misschien kan je (als hij toch op het bureau staat, dwz dat je er niets aan hebt kunnen sleutelen) een her-keuring aanvragen. dat ze hem er dus nog een keer op willen zetten?
 
Dat wisten we allang :rolleyes: :* ( @ dirk87 )

Ik had de ene dag na de ander weer een ander aantal kw zonder wat te verandere :X
 
politie test "vermogen" uit alsof je bij 90km/h(met std cil) nog 2kw aan vermogen overhebt,niet dus... =) en je ovj bekeuring wordt 226 eurie...
 
Dirk87 said:
Even iets: Lach me maar uit, maar mijn pa is wout.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.....

dus..... :p:p:p ;)
 
Project RR2 said:
politie test "vermogen" uit alsof je bij 90km/h(met std cil) nog 2kw aan vermogen overhebt,niet dus... =) en je ovj bekeuring wordt 226 eurie...

dat is dus niet waar, hij kan nog een veel hogere boete krijge, 226 is het MINIMAAL:) anders is het geen ovj
 
dieselmaniac said:
dat is dus niet waar, hij kan nog een veel hogere boete krijge, 226 is het MINIMAAL:) anders is het geen ovj
mijn 2 kw was 226,vriend van me is 19 2e keer met 2KW ook officier, 226 euri...dus ik weet eigelijk wel cker dat t 226 is
 
Aerox-man said:
heey franky!

effe vlug een vraagje!
waar had jij je plaatje zitten zodat je een bekeuring kreeg?
Ik weet niet precies, hij staat altijd in de tuin maar let er nooit op :p maar ik dacht op de carter of boven het wiel maar helemaal verbogen en onleesbaar :p
 
Back
Top