Wat Mag Niet Op/Onder Je Scooter

NoizeSuppressor

Well-Known Member
Nou kon geen 1 Thread vinden waar in staat over de boetes over wat je wel en niet op je scooter mag hebben. Dus heb ik er maar 1 gemaakt.


DUS GEEN ONZIN HIER PLAATSEN

WAT MAG JE NOU NIET OP JE SCOOTER BOUWEN!!!
en A.u.b. ook ff het bedrag wat je ervoor kunt krijgen als je gesnapt word.
 
Advertisement - register to remove this

Okeej slimmerd waar kan je die EU keurmerk vinden maar welke kleur lampen mag je op je scooter hebben en hoe duur is die boete voor een neon licht onder je scooter en uuhm hoe zit dat met die lichtjes op je ventiel?
 
Zo ongv alles wat niet Std op je scooter zit, mag volgens de wet niet.

Andere kleur lampen, Neon en de Niet Std onderdelen zijn de wettelijk verboden
 
Dan word je heel vaak gematst dus door de politie ken veel jongens die witte knipper lichten gebruiken of wit achterlicht enn uuuuuuh hoe duur kan zo'n grap worden?
 
Originally posted by NoizeSuppressor
Dan word je heel vaak gematst dus door de politie ken veel jongens die witte knipper lichten gebruiken of wit achterlicht enn uuuuuuh hoe duur kan zo'n grap worden?

Ja om andere uitlaten en rolelrbank word je soms ook gematst, ligt er soms echt maar aan

maar geen id wat voor bekeuring daarop staat. alles vanaf 45 euro:)
 
ten eerste: je hoeft me nie zo bijdehand aan te spreken!:|!
en ten tweede: in search staat veel! Men laat die lampen etc vaak voor lief, daarom worden ze dus vaak gematst
wit of geel is voor verplicht...!

kijk ff op www.om.nl
daar vind je antwoord op al je vragen!
 
Andere kleuren glazen kun je geen boete voor krijgen. Het gaat om de kleur van de lamp zelf. Zie je tegenwoordig bijvoorbeeld nog nieuwe auto's met oranje glaasjes? Nee idd. Als het lampje maar oranje is. Zelfde geld voor achterlicht en andere zaken.
 
Jah dussss hoe zit het nu met een Neon verlichting onder je scooteR? Waarom doen ze er zo moeilijk over? je verblind geen andere weggebruikers dussss waarom zo moeilijk over een lampje onder je scooter? Ik kreeg in December bekeuring omdat ik een Kerstboompje met lampjes erin in mn auto had ( waren maar 4 lampjes )
 
aangezien het afleiding geeft voor andere weg gebruikers,

krijg je situatie zoals bij File en ongelukken kijken, je let ff op iets anders en Boem je zit op iemand anders
 
Originally posted by NoizeSuppressor
Jah dussss hoe zit het nu met een Neon verlichting onder je scooteR? Waarom doen ze er zo moeilijk over? je verblind geen andere weggebruikers dussss waarom zo moeilijk over een lampje onder je scooter? Ik kreeg in December bekeuring omdat ik een Kerstboompje met lampjes erin in mn auto had ( waren maar 4 lampjes )

Waarom zou je van die kermis-lampjes willen, ziet er toch oppergaar uit :|
 
Ben zelf gepakt met neon licht onder mijn scooter, 34 euro. Als je 2 keer op 1 dag gepakt wordt voor hetzelfde neonlicht nemen ze je scooter in beslag voor technisch onderzoek (zei meneer motorwout ) .
 
Originally posted by TukkerTurk
Ben zelf gepakt met neon licht onder mijn scooter, 34 euro. Als je 2 keer op 1 dag gepakt wordt voor hetzelfde neonlicht nemen ze je scooter in beslag voor technisch onderzoek (zei meneer motorwout ) .

Vind ik niet echt logisch, maarja meneer de motoragent zegt wel meer minder logische dingen he ;)
 
Ik kwam eens 2 motorsmerissen tegen en die vonden die neons wel mooi :p zeiden ze : hee is dat niet iets voor ons ?? :p

mja ik heb die troep er ook maar weer afgetrokken want vondt het wel gaar worden ..
 
Back
Top