Mag Ik Ff Wat Kwijt???

hoi

kan ik deze brief opsturen

geef ff wat commentaar please

WORD DOC said:
naam
adres
postc.+plaats


Hoofddorp, 10 Mei 2005

Betreft: Klaagschrift; Inbeslagname bromscooter,

Met spoed behandelen a.u.b.


Geachte heer/mevrouw,

Sorry voor de wat late reactie maar ik was op vakantie dus ik had uw brief nog niet gezien.

Naar aanleiding van mijn in beslag nemen van mij bromscooter, 12 april 2005 jl., schrijf ik u deze brief.

Een verklaring voor het hoge vermogen op de rollerbank is er niet. Ik was net bezig met het repareren van mij bromscooter. De originele uitlaat was stuk en hierbij heb ik onderdelen geleend van een vriend van mij, hij had alleen nog een race-uitlaat maar het was toch maar voor een of twee dagen. Ik was zelf aan het wachten op de onderdelen die ik had besteld.

Deze onderdelen had ik geleend om toch vervoer naar mijn school te hebben. Ik studeer in Leiden. Dit betekent dus dat ik eigenlijk niet zonder scooter kan. Om op tijd op school te zijn.

Ook heb ik hem nodig voor mijn werk, ik kom op vrijdag (als ik op de scooter ben) om 16:00 uur thuis dan moet ik eten en weer voor 17:00 uur in Nieuw-vennep zijn.
Dit is momenteel onmogelijk omdat ik nu gebruik moet maken van het openbaar vervoer wat voor mij betekend dat ik vanuit school direct naar mijn werk moet.

Ik was bezig met mijn scooter bezig om hem in originele staat te krijgen, omdat ik reeds 19 ben en met mijn rijbewijs bezig ben. Ik wil nu gewoon een scooter die 100% in orde is en betrouwbaar is.

Bij voorbaat dank en afwachtend op u antwoordt.

Met vriendelijke groeten.



F. Blom
adres
pcode+plaats
tel nummer
zaaknummer

word2 said:
Officier van Justitie
straat nr
postc woonpl

FrankBlom
klaterbos 37
2134JA Hoofddorp

Geboortedatum: 22-02-1986
Bankrekeningnummer: ----


woensdag 11 mei 2005,

Edelachtbare Heer, Mevrouw,

Hierbij maak ik bezwaar tegen uw beschikking d.d. bes dat met beschikkingsnummer BESNR waarvan een kopie is bijgevoegd.