Wat maakt het nou uit? Ding van mij verliest al zijn toeren op moment dat hij uit zijn vario gaat lopen :+ Intereseert me nix, als ik maar lol hebaeroxkoen said:ik zit nogal in de afstel problemen :'( , dus stel dat ik het zondag niet haal, kan ik me dan zaterdag(avond) nog uit schrijven?
VRC-ROX said:vloeistof maakt ni uit op de bank maar voor het hoogste vermogen geen cilinders boven 70cc die fabrizi kit's enz... mogen gerust banken maar de prijs hoogste vermogen niet voor kitje's boven 70 cc
ja daar heb je wel gelijk inSlome said:Wat maakt het nou uit? Ding van mij verliest al zijn toeren op moment dat hij uit zijn vario gaat lopen :+ Intereseert me nix, als ik maar lol heb
aeroxkoen said:ja daar heb je wel gelijk inmaar als ie helemaal niet vooruit komt
VRC-ROX said:je bent erbij hoor ik heb je normaal een mailtje gestuurd
aeroxkoen said:ik zit nogal in de afstel problemen :'( , dus stel dat ik het zondag niet haal, kan ik me dan zaterdag(avond) nog uit schrijven?
rooie top said:En hoe zit dat met de sprintcompetitie zelf?In de special klasse dan he
big-t said:misschien weer een domme opmerking
maar als je in NL over die meetings loopt, ruik je nog al snel, de nederlandse groenten. ( joint ).
maar aangezien dit in belgie is, en daar verboden is toch ? zal het wel niet mogen.
dus mijn vraag: lopen er veel agenten over het terein? geheels verboden ?
ik zelf sprint mee, dus doe dat niet voor of tijdens sprinten omdat dat gewoon gevaarlijk is.
maar is misschien een tip voor de andere rokers @ forum enzo, ik zou wel ff opletten. kweet de regels in belgie niet precies.
als er 1 een joint rookt zal meevallen, maar ik heb vaker gezien @ meetings dat het niet bij 1 persoon bleef.
speedsprinter said:er word toch niet op gecontroleerd je moest eens weten hoeveel belgen er net over de grens om hun groen voer gaan en daar word amper op gecontroleerd, je moet soms 150 beurten w8en bij de locale shops hierzo
echt een gekkenhuis
big-t said:ik weet hoe het is, woon in maastricht, heb je niet alleen belgen, maar ook duitsers en fransen.
maar ik bedoelde maar als er 300 man staan te smoke daar, wat de organisatie dara van vind.
ik weet ook dat er geen controlle is, en dat belgen roken, maar niet in het openbaar zoals in NL.
cb-dude said:Zuid-West-vlaanderen zal ook vertegenwoordigd zijn met zo een 15 man en paar scootjes
+ralf+