Lees dit maar es...dis pas een naasstreek

Arnold MHR

Well-Known Member
Ken ook nog wel een leuke grap vertellen over de wouten :S

Zaterdagavond kwam ik van me vriendin af, rijd door groen en zie vanaf de andere kant van de kruising een auto door rood rijden...remmen zou ik nooit gehaald hebben, dus gas bijgegeven.
Raakte ie me net op me carterkap, ik slingeren, op de grond geklapt en met me kin op een stoeprand (had wel helm op)

Scooter totall loss, mijn bek ook (2 gebroken kaken gehad, 1,5 maand alleen vloeibaar kunnen eten, en nu, bijna een jaar later zijn ze nog steeds bezig kronen te zetten in mijn gebit).

Dus ik midden op de kruising lag ik daar, auto was gewoon doorgereden, en aangezien het snachts was, waren er geen getuigen.

Ik met mijn 06 112 gebeld.....weet je wat ze zeiden?? WE kunnen nu niks voor je doen meer, bel maar even het info nummer van de politie......ik geen bel te goed meer, dus wouten deden geen flikker zodra ik nog een keer 112 belde.

Naar het dichstbijzijnde ziekenhuis gelopen met mijn kapotte bek, ruim een uur bezig geweest, enfin, me pa gebeld, vriendin ook gebeld, had me pa de wouten gebeld en helemaal afgezeken. Die zijn dus naar het ziekenhuis gekomen, was net geopereerd en hadden een verbaal opgemaakt.

Na een week lag ik thuis, en wat bleek? De wouten hadden niet eens de moeite gedaan om de gegevens die ik hun gegeven had te verwerken. Mijn pa op tilt, ik bedoel je kan als politie zijnde op zijn minst toch een bericht in een plaatselijk krantje zetten met getuigen gezocht ofzo?

Na enfin, weet je wat de politie zei toen mijn pa der iets van zei??

'Het was toch niet dodelijk?'

Nee, conclusie: Je wordt eerst kapot gereden, ziekenhuiskosten zijn verzekerd maar scooter niet, evenals de tandartsverzkering, die dekt maar de helft van de 6 kronen en behandelingen en weet je wat de wouten der aan doen??

Geen fuck!!! Zelfs na een tip van buurtbewoners die een auto hadden zien staan van het merk die mij had aangereden met lichte schade aan de oorkant deden ze NIKS.

Dus sindsdien....politie mag doodvallen, helemaal dood. Bekeuren kunnen ze wel, alleen als we ze een keer nodig hebben doen ze geen reet. Kortom.....t*ringlijers zijn het
 
Advertisement - register to remove this

Hmprf,
1. Mensen die doorrijden zijn lame.
2. 112 daar red je levens mee? Ze doen geen f*ck!
3. Politie heeft alleen tijd om rollebanken buiten te zetten zeker?

Mja, kut voor je scooter, maar wees blij dat jij nog ok bent!
 
BTW: zijn alle automobilisten in jouw buurt van die debielen ofzo. Ze houden zich blijkbaar helemaal niet aan de regels! Eerst jij en gister je vriend omdat ze de verkeersregels niet weten...
 
Tja, lijkt wel op....maar dit berich plaatste ik naar aanleiding van het topic 'geflipte wout'. Wil der alleen maar ff mee aangeven dat in principe alle wouten voor geen meter sporen
 
Pas hier nog een aanrijding voor me huis. Politie bureau zit 2 kilometer verderop, en het is 1 grote weg vanaf de plaats waar het gebreurde en bureau. Met de auto doe je daar met 50 km/h 2 minuten over.

Wij hebben daar 25 minuten op de politei moeten wachten. :|
 
Sterkte trouwens (ook voor dat andere ongeluk van je vriend)

Wat volgens mij ook wel helpt:
Zeggen dat je diegene die je aangereden heeft hebt neergeslagen.
En als ze komen: Jah, sorry, hij is er tussenuit genaaid.

Wel een klotestreek trouwens.
 
Bij mij op het terrein is er ook regelmatig politie nodig, maar ze komen vrij weinig/ te laat...

Laatst was hun politieboot gesloopt, toen stonden ze er ipv de gebruikelijke 45 min, er al na 5 ja 5 idd vijf minuten naast die boot.

Ik zeg: Ow dus als ik jullie voortaan nodig heb, moet ik zeggen dat die boot verrot is?
Vonden ze niet leuk :)

Maar veel sterkte en je kan je voortaan beter laten naaien door je vriendin ;)
 
mwa, ik was keer aan het hangen met een groepie van 5, 2 jaar geleden, en toen had ik een telefoon gevonden (motorola sloeber, je kent het wel) die aan stond, hebbe we 112 gebeld, beetje geschreeuwt, en toen in de bossies gegooid, (vinger afdrukke verwijdert :p) ze waren er in precies 18 minuten pas (als het een meisje was die verkracht werd, was ze al dood).

vind het wel absurt, dat ze zolang er over doen, koffie is belangrijker voor ze ofzo. behalve met rollerbanken, want dan werken ze ineens wel.
 
Back
Top