This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Klaaswaal 2004

Status
Not open for further replies.
nou ff voor de goede orde..
- gaat klaaswaal door ?

zo jah .. wat is er allemaal ?

als het doorgaat ben ik er
 
Ff voor de goede orde? Er word hierboven in DIT topic over gesproken. Je kan zelf ook DDL bellen als je het graag wilt weten...
 
reken er maar op dat ik ook kom op me ijsje!
hoelaat begint die meeting eigenlijk als ik vragen mag?
trouwens kleine mensen kunnen sommige dingen stukke beter dan lange mensen
 
Originally posted by ice-boy1987
reken er maar op dat ik ook kom op me ijsje!
hoelaat begint die meeting eigenlijk als ik vragen mag?
trouwens kleine mensen kunnen sommige dingen stukke beter dan lange mensen

Ik geloof dat je nog niet eens de moeite hebt gedaan het topic te lezen..
 
Originally posted by Fpr-membah
Ronald, ik neem aan dat je zelf ook wel graag wilt. Maarja zoals het er nu uitziet wordt het dus nix.
Waarom schuiven jullie alles op mij af:'( , ik bel deze week cker.
want heb nu toetsweek .
ciao
 
zoals eerder gezegt, als iedereen gaat is er niks aan de hand... het is zowieso legaal ivm koninginnedag, ik snap niet wat iedereen moeilijk loopt te doen :?
 
Is het legaal dan?

Als er geen vergunning is dan ist toch niet legaal?

Anders was er ookwel wat geregeld oid
 
lezen VISBEEN, op koninginnedag mag er gewoon daar geknalt worden... tenmiste, dat is de jaren ervoor geweest, ik zou dus niet weten waarom nu niet. en of er nou een bank is of niet, we kunnen toch gewoon gezellig met z'n allen meeten daar? mij lijkt het ook wel weer eens leuk om weer wat bekenden te meeten, of om af te pilzen in de Schnabbelaer
 
Klaaswaal is aleen een dag als ik me niet vergis he ?(ik was der nog nooit) met wat is dat te verglijken Lelystadt of Jubegga?
Stomme vraag ....maar zoals gezegd ik was der nog nooit
 
Gewoon een samenkost op een industrieterrein hier. Niet meer niet minder. Sprinten is vrij onmogelijk, of je moet zelf met een maatje de polder inrijden waar ellenlange wegen zijn.

Politie gedoogt hier zo'n beetje alles met koninginnedag, dus dat is het probleem niet (niet als een losgeslagen debiel rondrijden natuurlijk)
 
 
naja als het doorgaat ben k er ook op de scoot..
maar zoals k nu lees gaat het wel moeilijk net gvd een uur zitte lezen jullie lulle te veel :haha:

k hoop dat er alsnog een bank geregeld word s wel vet om naar te kijke tja anders word het maar een custom show..
 
Originally posted by Fpr-membah
Ik ben er zeker aanwezig. Hopen dat ik hem lekker afgesteld krijg vor op de bank.

of jij heb het hele topic niet gelezen of jij weet er meer van af.

komt er nou een bank of niet ?
 
Status
Not open for further replies.