This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Klaaswaal 2004

Status
Not open for further replies.
D8 dat de 30e april sprint in genemuiden is, en 20 mei de sprint in jubbega en dat is wat ik CKER weet..!!!
maar niemand iets meer gehoord van genemuiden??
 
Originally posted by blueberry
D8 dat de 30e april sprint in genemuiden is, en 20 mei de sprint in jubbega en dat is wat ik CKER weet..!!!
maar niemand iets meer gehoord van genemuiden??

Genemuiden is niet 30 april, zie andere topic
 
Jullie snappen denk niet dat als Inne een meeting organiseert er een label aan komt te hangen dat 'scootertuning.net' heet. Ofterwijl, als het fout gaat, loopt haar bedrijf een slechte naam op. Aangezien de meeting al over een maand is valt er geen goede voorbereiding meer te treffen, en is de kans groot dat de meeting gaat floppen.

Verder is klaaswaal sowiezo altijd al een teringbende, dus Inne, ik denk dat je jezelf de grond in drukt als je iets voor klaaswaal gaat regelen. Tenminste...ik zou er niet het scootertuning.net label aanhangen, maar die keus is natuurlijk aan jou.

Beter gewoon iemand bij DDL langsgaan, en vragen wat die ervan vinden, en dan gewoon Tino bellen.
 
Hebben er aardig wat mensen een project gestart en em speciaal klaar gamaakt voor klaaswaal gaat et waarschijnlijk niet door zou wel minder zijn
 
wat een debiele rede zeg, ik snap dit niet hoor... er kijken zat mensen al geruime tijd naar klaaswaal 2004 uit, en dan word er nu ineens niks meer georganiseerd omdat het altijd een 'teringbende' is... zeer slap vind ik, zeker als je weet hoe je een goede meeting moet organiseren.
 
Originally posted by scooteraars
Hebben er aardig wat mensen een project gestart en em speciaal klaar gamaakt voor klaaswaal gaat et waarschijnlijk niet door zou wel minder zijn

Dus als ik jou goed begrijp stond het in de planning dat iedereen begin Mei ze scooter gaat verkopen?

Komop zeg, je bouwt toch geen scooter voor 1 meeting die eigenlijk geen ene klote voorstelt?

En je hoeft niet zo snel op te geven, je kan zelf ook bellen naar DDL, en proberen wat te regelen. De vergunning is er als het ware toch al, dus je hoeft alleen nog maar voorzieningen te regelen denk ik.
 

Niels, ik vindt je een fijne kerel, maar nu volg ik je echt ff niet. De meeting werdt altijd 'georganiseerd' door de scooterhooligans uit klaaswaal/puttershoek. Die gasten zijn er allemaal mee genokt zowat, dus who are you blaming? :?

Ik snap echt niet wat iedereen toch zit te knerpen hoor, er komen toch wel scooters, of het mag of niet, dus ga erheen zou ik zeggen. Verder zit iedereen te blaten over organiseren, voor zover ik weet is er nog nooit iets georganiseerd op klaaswaal, alleen de testbank, verder helemaal nix. Dus eigenlijk hoeft er iemand maar 2 stappen te ondernemen :

1. Bel of ga naar DDL, vraag of hun er meer van weten, en eventueel jou willen helpen met de aanvraag bij gemeente enzo.

2. Vraag tino of hij wil komen.
 
ik denk dat iedereen de testbank bedoelde met organiseren... daar gaan immers de meeste mensen voor, verder niks op aan te merken pronkie b0i
 
Originally posted by Niels
verder niks op aan te merken pronkie b0i

Ik was al bang dat je me niet meer liev zou vinden :*

Maargoed...ik ben volgens mij een aantal mensen in dit topic tegengekomen die in puttershoek wonen, dus die kunnen vast wel ff langs DDL gaan toch?
 
sorry!! de sprint in genemuiden is da niet op 30april waarneer dan???

het ziet er wel rommelig uit denk dat er dan toch minder mensen komen.
testbank als die niet komt dan komen er ook veel mensen niet omdat ie toch wel ff willen weten hoe de pk's er voorstaan.
maar we horen het nog wel het het is toch pas over een maand
 
Originally posted by ippeltje
sorry!! de sprint in genemuiden is da niet op 30april waarneer dan???

hij ST.net een beetje in het oog.. had je dat al lang geweten dat het verplaatst was :!
 
Status
Not open for further replies.